Uhell om nattan...

Leonardo

Forelsket i forumet
Hei! Sønnen min, f. Jan 11, har nå plutselig, etter å vært bleiefri dag og natt siden vinteren 2012/våren 2013, begynt å tisse på seg om nattan. Utrolig plagsomt :-( Og det er ikke en dråpe i boxeren - det er tisse seg, dyne-pute-og hele sulamitten ned...!!! Flere som har problemer med det? Han har egentlig vært tidlig ute, har en søster født i september -09 så han har fulgt henne på dobesøk og valgte veldig tidlig å bruke doen - spesielt til å bæsje :-D
 
Hei :) , slikt skjer veldig ofte hos mange barn men om dette skulle skje hver natt hos ditt barn så kan det hende at han trenger hjelp i form av urin reduserende medisiner , jeg bruker minerin smelt tab til min sønn på 8år har brukt det i mange år til og fra hør med fastlegen evt helse søster , Lykke til :)
 
Hei :) , slikt skjer veldig ofte hos mange barn men om dette skulle skje hver natt hos ditt barn så kan det hende at han trenger hjelp i form av urin reduserende medisiner , jeg bruker minerin smelt tab til min sønn på 8år har brukt det i mange år til og fra hør med fastlegen evt helse søster , Lykke til :)
Takk for svar! Han tisser ikke på seg hver kveld, men det har blitt så mye som fire netter på en uke.. Nå har det gått ca en uke uten uhell igjen, så nå håper jeg vi er heldige fremover :) Jeg ringte helsesøster og hørte og ho sa at det var vanlig med små tilbakefall rundt alderen han er i!! :)
 
Back
Topp