Uheldig

Sommerfugl2021

Andre møte med forumet
Datteren min fyller to i AUG. Igår falt hun på badet med ansiktet rett ned, ene tanna har gått oppi gommen. Har vært på legevakten og tannlegevakten der tok de røntgen og sa at dette må følges opp og mest sannsynlig vil tanna komme ned på plass av seg selv. Men hvis det blir noe infeksjon skal de trekke den ut. Det blødde kjempe mye igår og det er en synlig kutt der oppe, fikk beskjed om å rense to ganger daglig med munnskyll. Det er utrolig vondt for meg å se babyen min sånn pghver gang jeg får øye på tomme plassen det gjør enda mere vondt. Er det noe som har erfaring eller vært borti dette ? Hvor lang tid vil det ta før tanna kommer ned ? Og når vil såre altså kuttet begynne å gro ?overleppa har hevelse selvfølgelig.

Uff, det hørtes helt forferdelig ut for dere alle [emoji22] Ikke noe erfaring, men ønsker masse god bedring og lykke til [emoji171]

Min datter bøyde nedre fremtenner helt framover da hun var 8 mnd, tennene gikk ikke opp i gommen men ble bøyd rett fram blødde også mye. tok henne på legevakten å de sa at melketenner vokser seg rett av seg selv å at det var ikke noe de kunne gjøre. Gikk noen uker men tennene rettet seg selv å ser ingenting av det idag (hun er nå 5 år :) ) Tannkjøttet å ellers inne i munnen er en del av kroppen som gror utrolig fort så det er sikkert nesten bra igjen innen en uke :) vet det ikke er samme skade som din datter men bare et eksempel på hvor fort barnekroppen fikser seg selv :) Masse god bedring til datteren din ❤️

Uff, dette hørte vondt ut! :( Flyttet tråden for deg, da det hadde havnet feil, håper du får flere svar her. Har ingen kjennskap til dette, men vet av erfaring at sår i munnen gror fort, satser på at det går seg til raskt for dattera di. :) God bedring! :Heartred

Au!!

Høres fryktelig vondt ut. Jeg har ingen erfaring, men sier som andre her at det gror fort i munnen.

Men et tips:
Hvis man blør i munnen, få barnet til å drikke melk. Det stopper blødning omtrent med en gang.

Åh, det hørtes vondt ut! Jeg har ingen erfaring, men forstår det er skummelt. Masse god bedring [emoji171]

Back
Topp