Uh ohh

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Tror jaggu mine restless legs allerede er her. Hadde dette da jeg var gravid med lillemor også, men da kom det ikke før ganske langt uti svangerskapet.

Synes de kan holde seg unna jeg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har kommet hit også... blir verre for hvert svangerskap ser det ut til! Jeg hater det! Hjelper det ikke å spise magnesium da tro? eller er det sink? noe må gjøres..blir crazy av de beina... :/

Det er magnesium som skal hjelpe.. Det er utrolig slitsomt, så synes godt at det kan holde seg unna ja...

Hvordan kjennes det ut? Sliter litt med beina selv her..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det er som at det klør noe sinnsykt inni beina på en måte... At man blir gal av å ha de stille. Men så får man det ikke bort ved å røre på dem heller..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan kjennes det ut? Sliter litt med beina selv her..

Utdrag fra lommelegen: Rastløse bein, også kalt "restless legs", er en tilstand der du opplever episoder med plagsom, uimotståelig behov eller trang til å bevege leggene. Samtidig oppleves ofte en ubehagelig, men vanligvis ikke smertefull, fornemmelse av kribling og mauring i tykkleggene. Kriblingene kan hos noen gi muskelsmerter og muskelspenninger.

Utrolig slitsomt og irriterende!

står videre på lommelegen at det kan funke å tøye baksiden av lår og legger rett før soving.. det kribler noe voldsomt her, så det skal jeg prøve før jeg hopper i seng!

Da spørs det om det er det jeg har fått også, har egentlig sammeligna det med en slags "voksesmerter" men man skulle tro jeg var ferdig med den slags ;)

Back
Topp