Uh-oh, dette blir dyrt

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Har dere handlet av telefonselgere noen gang? Jeg har aldri gjort det, men må visst begynne nå. Min yngste søster skal begynne som telefonselger to kvelder i uken, og hun skal selge barnebøker. 

Egentlig var det bøker jeg skulle spørre om. Hva er barnas favorittbøker for tiden? Felix' absolutte favoritt er "Bæsj" (som jeg kjøpte på Rema, ikke på telefon). Humoren passet ham helt perfekt. Ellers liker han også veldig godt humoren i "pappa og jeg". 
 
Vennebyen er veldig poppis, Albert Åberg,Tassen, og noen ev pekebøkene liker han enda. 
Ellers er han veldig glad i Ludde lydboken sin, og hører ofte på den på kvelden. 
På iPad har pappan lastet ned Tinnsoldaten og Karsten og Petra, de liker han også godt!
 
Han er glad i det meste av bøker han her. Men leser mest om Vimsekaninene om dagen. Jeg liker de så godt selv også. Husker de fra jeg var liten, å er så koselige tegninger. Ellers så titter vi mye i pekebøker enda, selv om han kan de utenat. :)
 
Alma liker alt fra Emil- som har mye tekst og er mer komplisert- til babybøker med bare noen få ord på hver side. Hun er også glad i Albert Åberg og Berte for å nevne to eksempler. Vi har ikke så mange serier, men hun har masse bøker og vi leser alt mulig. Hun velger også ofte spanske bøker, og bryr seg ikke om det er jeg eller pappaen som leser på spansk. 
 
Back
Topp