uhørt !!

Tommeliten

Glad i forumet
Det syns iallefall jeg. Flere av mennene i "gjengen" sien noe lignende som dette: " ja,ja da er det bare å kjøre på igjen", "vi må iallefall prøve en gang til, og kanskje vi lykkes" ect. Disse mannfolkene har da altså fått jente som førstemann. Andre som får gutt først sier : " vi fikk klaff på føste forsøk", "vi får det beste", "nå skal jeg av sted å kjøpe den rååååeste bilbanen" ect. Jeg kjenner, dette gjør meg SKIKKELIG FORBANNET !!!!!! de burde skamme seg !! Er de ikke glad for at barnet er velskapt ?? Det burde jo være det viktigste.
min mann har alltid sagt at det er akkurat samme hva det blir. Nå når vi føsrt har en jente, sier han at han ønsker litt at det er en jente denne gangen også. Jeg er veldig glad for jeg har en mann som elsker sin prinsesse over alt på jord. "kjønn er ikke det viktigste", som han sier.
Hva sier mennene deres??

Sambo er glad for at barna er velskapt, frisk og rask[:)]

Min samboer synes det viktigste er at alt står bra til med barnet, det var ikke så nøye om ble gutt eller jente. Vi fikk vite på ultralyd at vi får en jente og samboer gleder seg masse. For noen menn, ble helt sjokkert når så innlegget. Heldigvis er ikke samboer sånn

mannen min har lyst på en liten gutt også (mistenker han for å ville leke med lekene selv [8|])

men han er såååå stolt av jenta vår, og har vært hele tiden siden vi fikk vite på UL at det skulle komme en prinsesse.
hun ble tidlig erklært pappas prinsesse, og pappajente og han innrømmet at han var litt glad det var jente vi skulle få fordi da kunne han kose ekstra masse med henne [:D]

ikke noe skuffelse her i huset

helt enig !! jeg kjenner jeg blir så forbannet og provosert når de sier slikt !!

Jo det er uhørt!![:'(] Greit at en kanskje har et ønske om et bestemt kjønn, men jeg synes det er respektløst både overfor moren og datteren sin å komme med slike uttalelser.
Minner meg om en ukultur en ofte fant før i tiden, og i nåværende mannsdominerte kulturer i altfor mange land....

Jeg synes det er veldig unødvendig av folk å si slik [:'(] 

Min sambo har en sønn fra før.. og han har lyst på jente... føler at han kommer til å bli skuffa hvis det blir en gutt nå igjen... [8|] men jeg håper litt at vi får en gutt først da, så er jeg sikker på at han blir med på flere senere [8D] 

Tror det bare er en måte de snakker på jeg..iallefall min kjære og kompisene..(Tror du det blir gull?/Førstepremie?) Men kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at de vil bli mindre glad i/mindre stolte av ei datter enn av en sønn... Tar meg ikke nær av at de sier det..

Sambo ønsket seg jente, og det fikk vi..
Han håper også at vi får jente neste gang.. [:)]

Back
Topp