Tommeliten
Glad i forumet
Det syns iallefall jeg. Flere av mennene i "gjengen" sien noe lignende som dette: " ja,ja da er det bare å kjøre på igjen", "vi må iallefall prøve en gang til, og kanskje vi lykkes" ect. Disse mannfolkene har da altså fått jente som førstemann. Andre som får gutt først sier : " vi fikk klaff på føste forsøk", "vi får det beste", "nå skal jeg av sted å kjøpe den rååååeste bilbanen" ect. Jeg kjenner, dette gjør meg SKIKKELIG FORBANNET !!!!!! de burde skamme seg !! Er de ikke glad for at barnet er velskapt ?? Det burde jo være det viktigste.
min mann har alltid sagt at det er akkurat samme hva det blir. Nå når vi føsrt har en jente, sier han at han ønsker litt at det er en jente denne gangen også. Jeg er veldig glad for jeg har en mann som elsker sin prinsesse over alt på jord. "kjønn er ikke det viktigste", som han sier.
Hva sier mennene deres??
min mann har alltid sagt at det er akkurat samme hva det blir. Nå når vi føsrt har en jente, sier han at han ønsker litt at det er en jente denne gangen også. Jeg er veldig glad for jeg har en mann som elsker sin prinsesse over alt på jord. "kjønn er ikke det viktigste", som han sier.
Hva sier mennene deres??