Frøken Happy
Glad i forumet
ER DET NOEN SOM HAR RÅD MOT HALSBRANN?????? HOLDER PÅ Å GÅ PÅ VEGGEN HER ,DET BRENNER I HALSEN,Å DET NYTTER IKKE Å DRIKKE MELK,TROR JEG BLIR SPRØ!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenemor
for meg er det kun en ting som fungerer, og det er Gaviscon, men det må du på apoteket for å få.... jeg har prøvd alt!! Kan hende at annet fungerer på deg da... har hørt at man kan spise mandler
ORIGINAL: Jas
har også hørt at mandler funker bra!!
Lovehearts, melk, banan skal også funke..
Ellers vet jeg ikke...
ikke spis forover bøyd, men helst så rett i ryggen som mulig, og hold deg i ro en stund etter du har spist...
ORIGINAL: Dorothy_1
Ellers vet jeg ikke...
ikke spis forover bøyd, men helst så rett i ryggen som mulig, og hold deg i ro en stund etter du har spist...
Banan hjelper IKKJE her, Bare Jeg omtrent SER en banan svir det... SNUFS...
ORIGINAL: Dorothy_1
Ellers vet jeg ikke...
Banan hjelper IKKJE her, Bare Jeg omtrent SER en banan svir det... SNUFS...
Jeg skal ikke komme å påstå verken det ene eller andre her, for jeg har ikke noe særlig problemer med halsbrann, men har lest det rundt omkring...
Jeg får halsrann av blandt annet Bananer, Eplenektar, Druer, Og Løk.... OSV......
Men noen ganger går det faktisk bra med disse produktene...
Men det er sinnsykt vondt og ha halsbrann.... GRØSS...
Jeg vet ihvertfall at appelsin gir meg sinnsykt med halsbrann, så har holdt meg langt unna det i det siste...