Ugh!

^Milla^

Gift med forumet
Idag hadd æ altså min første ånklie morgenkvalme, å gud kor lite trivelig..[:'(][8D]
E jo liiiitt fornøyd, siden det e et godt tegn, å e "fornøyd" sålæng æ slipp å spy... Men kvalme e ærlig talt nå ufyselige greier[:'(]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Idag hadd æ altså min første ånklie morgenkvalme, å gud kor lite trivelig..[:'(][8D]
E jo liiiitt fornøyd, siden det e et godt tegn, å e "fornøyd" sålæng æ slipp å spy... Men kvalme e ærlig talt nå ufyselige greier[:'(]

Kvalme er helt grusomt!
Iløpet av denne uka skal jeg begynne på jobb igjen, gruer meg til å stå opp halv seks og så ta toget [&:]

Uffda....håper det snart går over [&:]
Jeg har aldri vært kvalm når jeg har gått gravid, og håper jeg er like heldig denne gangen også[;)]

Huffda! Får håpe du slipper å gå så lenge med den morrasformen da! Ikke noe godt å være kvalm nei![:-][&o]

Jeg har heller aldri vært kvalm! Men siden jeg har to gutter, innbiller jeg meg at om jeg blir kvalm denne gangen kan det tyde på at det er ei jente![8D] Hehe.. ikke at det finnes noe fasit på det, men gøy likavel da..

ORIGINAL: Linn Renathe

Jeg har heller aldri vært kvalm! Men siden jeg har to gutter, innbiller jeg meg at om jeg blir kvalm denne gangen kan det tyde på at det er ei jente![8D] Hehe.. ikke at det finnes noe fasit på det, men gøy likavel da..

Hehe, og jeg tenker at jeg kanskje bærer på en jente denne gangen for jeg er veldig lite kvalm :)

Back
Topp