Ugh... Reagerte skikkelig på Viking melk...

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Forloveden skulle være snill og lagde litt kakao med Viking melk (kondensert melk), etter ca 20 minutter kjente jeg at jeg ble fryktelig kvalm og fikk mageknip.
Stakkars mann, skulle gjøre noe fint og romantisk for sin gravide kjæreste:Heartred

Her sitter jeg klokken halv 3 om natten...føler meg bare helt elendig.... Magen surkler, er kvalm og har mageknip :grumpy:

Noen som vet om man kan reagere på slikt?
Eller noen som har reagert på det under graviditeten?

Tåler til vanlig melk og annet som som inneholder og/eller er laget på melk.

Det står det er trygt for gravide. Likevel blir jeg bekymret for at lille i magen skal ha det så så dårlig som meg og ta skade... Det alltid like lett bekymrede Mammahjertet:Heartpink
Jeg drakk bare en kopp (var utblandet i kjele med både vann og kakao pulver)

Last edited:
Tviler på at det er noe farlig. Maten du spiser går uansett ikke direkte over til babyen, den får kun næringsstoffene.
Og OM det hadde vært skadelig så måtte du i tilfelle hatt i deg mye større mengder :)

Slapp av.
God bedring :)

Tviler på at det er noe farlig. Maten du spiser går uansett ikke direkte over til babyen, den får kun næringsstoffene.
Og OM det hadde vært skadelig så måtte du i tilfelle hatt i deg mye større mengder :)

Slapp av.
God bedring :)

Takk for svar og takk skal du ha.
Mye bedre i dag heldigvis. Lille i magen er like aktiv som vanlig så satser på at det bare var jeg som fikk en reaksjon :)

Back
Topp