Ugh!! Hadde aldri trodd....

Lille sol

Betatt av forumet
at jeg skulle ØNSKE å spy....  men med denne kvalmen er det nå slik at jeg bare skulle ønske å fått spydd...  innbiller meg at det blir litt bedre en stakket stund da... men kanskje noen her kan motbevise det?

Fy søren... det er så dritt!   Å enda har jeg sikkert halvannen måned igjen...??  Dobbelt ugh...

Så... der fikk jeg det ut....  ah!

Jeg tror det er slik at de som er kvalme ønsker at kvalmen skal dra seg en viss plass, og de som nesten ikke kjenner noe som helst, har mest lyst til å være kvalm for å kjenne at de er gravide. Slik føler isåfall jeg det.

men ja! håper du får litt pause i kvalmetoktene! hører det er mange som er kvalme fra 4-2100 om kvelden.

Der kom du med tankene mine Lille sol! Er så ekkelt når det "trykker" på hele tiden...

Kanskje det hjelper å bare stikke fingen i halsen? Det måtte eg gjøre et par ganger på jobb sist gang. Grusomt å gå så kvalm..

Viapia skrev:
Kanskje det hjelper å bare stikke fingen i halsen? Det måtte eg gjøre et par ganger på jobb sist gang. Grusomt å gå så kvalm..

Åh, grøss!!! klarer du det?? Bare tanken får meg nesten til å grine...

sånn har jeg det også. er helt grusomt! 

det e da vel bare lukte på noe eller pusse tenna, det er nokk til at jeg spyr, men så spyr jeg hverdag  hele tia. . :( det er so dryyyyygt. . håper det går over snrt. .

Back
Topp