Uggen på jobb

maldita

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Spist frokost. Var hjemme hele forrige uke. Er skikkelig kvalm og orker nesten ikke være på jobb. Hva kan jeg gjøre for å lette kvalmen?
 
Jeg synes tyggegummi med menthol kan hjelpe litt.
 
Man må tenke på seg selv og den lille i magen, også er det for en liten periode i livet at jobb kanskje må stå litt på vent... :Heartpink
Helt sant. Kjenner bare ikke legen så godt. Vet ikke hvordan hun står ifh til sånt. Jeg er ikke en person som flyr ned legesenteret, så de pleier å pushe meg veldig.
 
Åhh men har krav på time til jordmor innen en uke man prøver å bestille... Hvertfall det jeg har fått hørt....
 
Jeg har hatt god effekt av halsbranntab. før måltid. Da er jeg ikke kvalm under selve måltidet. Fikk tipset av legen, aldri hørt om det før :) men sånn som i går, som jeg spydde hele dagen, da funket det ikke.
 
Spist frokost. Var hjemme hele forrige uke. Er skikkelig kvalm og orker nesten ikke være på jobb. Hva kan jeg gjøre for å lette kvalmen?

Skjønner deg godt. Er uggen om morgenen og jo mer jeg snakker, desto verre blir det. Når jeg snakker med noen på jobb, føles det som at jeg kommer til å kaste opp (på dem). Og det er ikke veldig heldig. Er 9+2. Det eneste som har hjulpet meg når kvalmen har meldt seg er minigulrøtter, vannmelon, saltstenger og Snack a Jacks :hello2
 
Skjønner deg godt. Er uggen om morgenen og jo mer jeg snakker, desto verre blir det. Når jeg snakker med noen på jobb, føles det som at jeg kommer til å kaste opp (på dem). Og det er ikke veldig heldig. Er 9+2. Det eneste som har hjulpet meg når kvalmen har meldt seg er minigulrøtter, vannmelon, saltstenger og Snack a Jacks :hello2
Akkurat slik har jeg det og. Gikk litt greit nå, men så ringte ei venninne og kjenner kvalmen bare kommer mer og mer.... Skal prøve å ta med sitron på jobb i dag. Se om det hjelper.
 
Back
Topp