Uggen og uvel på formiddagen

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Uff føler meg dårlig på morgenen og formiddagene nå.. Kvalm, og øren og orker ikke noe. Bare ligge flat på sofaen.. Noen som har forslag til hva dette kan skyldes? Er 18+5 ifølge ul termin (19+3 i mens term).. Får vel komme meg avgårde til legekontoret.. Slitsomt å ha det sånn.

Jeg er heller ikke i form og er mye dårlig og slapp. Så jeg tror rett og slett at det bare skyldes at vi er gravide[:D] Har du nettopp blitt slik eller har du vært kvalm og uggen hele tiden?

Jeg er i uke 18 nå, og jeg har begynt å bli litt følsom for svigninger i blodsukkeret igjen. Blir ikke så kvalm som i begynnelsen, men blir liksom litt "uttafor" rett og slett, småekkel i kroppen og sånn.

Så da er det kjekt å ha noe snacks i skapet. Jeg har falt for youghurten med vanilje og kokos fra Tine :)

Kan jo hende at det har blitt forandringer i blodtrykket ditt eventuelt? Eller blodsukkeret.

Men det er nokk ikke uvanlig å ikke være helt i form, selv om man har passert 17/18 uker. Husk der er mange som er ringe og spyr i hele 9 mnd[:(] Stakkars dem.

Men kan jo være lurt å kontakte legen din som du sier selv. God bedring!

Back
Topp