Uggen og trening?

EndeligTrebarnsmamma

♡2014♡2023♡2025♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Hei kjære damer,

Jeg har alltid vært flink til å trene, men siden uke 5 har jeg vært kvalm og sååå trøtt og har ikke klart å gjøre noe som helst...

Noen tips?
Er det flere i samme situasjon?

Lytt til kroppen, kanskje lett strekking og en rolig gåtur er nok for deg akkurat nå?

Noen dager lytter jeg til kroppen og blir hjemme. Andre dager har jeg "tvunget" meg på trening og heller tenkt at jeg reiser hjem igjen om det blir for ille. Som regel har det vært veldig godt etterpå. Sliter allerede med trøtt korsrygg,så korte økter (f.eks spinning 45 min, step 45 min, osv) har vært deilig. Men: lytt til kroppen. Kanskje en gåtur nå,så blir det bedre om noen uker? Jeg er nå 7+2. Sist graviditet tvang jeg meg på for mye trening,og det var det ikke verdt.

Jeg er i samme båt. Har ikke trent på en måned nå fordi jeg er så trøtt og uggen. Men tenker at det bare er for en kort periode og at jeg må lytte til kroppen. Også har jeg som mål å starte rolig med trening igjen når formen forhåpentligvis kommer seg om noen uker. Frem til da prøver jeg å i hvert fall få gått en tur om dagen (om enn bare til butikken) og trene litt styrke på stuegulvet for ryggen som har begynt å verke.

Samme her, vare fra uke 7 er i uke 11 nå

Akkurat samme her. Prøvde å presse meg en dag for en stund siden, men ble så dårlig at nå har jeg bare droppet det. Får heller gå rolig tur og så ta det når kroppen er i form til det igjen.

Hei kjære damer,

Jeg har alltid vært flink til å trene, men siden uke 5 har jeg vært kvalm og sååå trøtt og har ikke klart å gjøre noe som helst...

Noen tips?
Er det flere i samme situasjon?
Helt samme her. Har vel vært slik i 5 uker nå. Trente en del styrke og gikk turer. Men de siste ukene har jeg rett og slett ikke hatt energi. Og er kvalm døgnet rundt. Har prøvd noen små øvelser, men kroppen sier stopp. Så jeg tenker at det vil komme tilbake, så inntil videre bare gjøre et minimum. Gå en liten tur et par ganger i uka. Da er jeg fornøyd.

Her var det energiløst frem til uke 11 sist og så var eg i gang igjen! Håper det blir slik denne gangen óg:)

Her og! Orker ikke trening pga kvalme, brekninger of svimmelhet. Går noen rolige turer med bikkja bare.

Vært ganske daft her og, men har en liten utfordring med at jeg trener fast med ei venninne en gang i uka, og føler det er litt tidlig å fortelle enda.. Så da blir det trening uansett :bored:

Måtte kaste inn treningshåndkleet her også, etter å ha prøvd meg etter at kvalmen kom. Ble kjempedårlig den dagen og har måttet bare innfinne meg med å ta det igjen når kroppen er klar!

Back
Topp