Uggen og rar følelse..

LilleBlomsten92

Forelsket i forumet
Er det noen som kjenner seg igjen? Er liksom ikke ordentlig kvalm, men uggen stort sett hele tiden. Orker mindre mat og det er svært lite som frister (vanligvis veldig glad i mat) i dag fikk jeg ikke ned frokost før klokka var over 2.. I tillegg er jeg slapp og sliten..

Vet ikke om dette er innbilt eller hva.. Er jo liksom ikke sånn skikkelig kvalm, bare uggen. Har pågått i ca 1 uke og er i dag 6+2.

Er akkurat slik jeg og føler meg! Har vært slik siden ca uke 4, er 7+2 nå. Er ikke så kvalm at jeg føler jeg skal kaste opp, bare uggen og ekkel. Er så lei av å gå slik, jeg får i meg gjennomsnitt 2 skiver og middag hver dag :(
Forrige svangerskap var jeg kvalm og kastet opp hver morgen på denne tiden av svangerskapet. Men det var nesten bedre, for etter jeg kastet opp var jeg ikke kvalm før neste morgen, nå er jeg konstant uggen fra morgen til kveld :p

Er akkurat slik jeg og føler meg! Har vært slik siden ca uke 4, er 7+2 nå. Er ikke så kvalm at jeg føler jeg skal kaste opp, bare uggen og ekkel. Er så lei av å gå slik, jeg får i meg gjennomsnitt 2 skiver og middag hver dag :(
Forrige svangerskap var jeg kvalm og kastet opp hver morgen på denne tiden av svangerskapet. Men det var nesten bedre, for etter jeg kastet opp var jeg ikke kvalm før neste morgen, nå er jeg konstant uggen fra morgen til kveld :p
Uff, ja det er igrunn ganske grusomt. Går med en konstant ekkel følelse i halsen på en måte. Som om det siste jeg spise sitter der..
Det er faktisk godt å høre at det er flere enn meg som har det sånn. Begynte nesten å lure på om jeg forventet å bli kvalm og derfor innbilte meg dette..

Er det noen som kjenner seg igjen? Er liksom ikke ordentlig kvalm, men uggen stort sett hele tiden. Orker mindre mat og det er svært lite som frister (vanligvis veldig glad i mat) i dag fikk jeg ikke ned frokost før klokka var over 2.. I tillegg er jeg slapp og sliten..

Vet ikke om dette er innbilt eller hva.. Er jo liksom ikke sånn skikkelig kvalm, bare uggen. Har pågått i ca 1 uke og er i dag 6+2.

Høres veldig kjent ut. Men eg må tvinge i meg mat om morgenen, ellers blir eg enda dårligere...

Samma her. Går bare å venter på den ordentlige kvalmen. For sist var det helt forferdelig, hang over do hele tiden til uke 13-14. Nå er jeg bare veldig sulten til tider, men merker at i går og i dag har matlysta vært crap. Spiser halvparten av tidligere. Men det er vel bare bra, så slipper jeg å rulle om et par mnd

Er sånn det er.. Jeg spyr som en gris på morran. Å er veldig kvalm. Så går det over til å være uggen å ekstremt slapp å sliten. Å matlysten er ikke tilstede. Spiser fordi det er nødvendig. Men bruker somregel dobbel så lang tid som vanlig! Å jeg elsker egentlig å lage å spise mat..

Er sånn det er.. Jeg spyr som en gris på morran. Å er veldig kvalm. Så går det over til å være uggen å ekstremt slapp å sliten. Å matlysten er ikke tilstede. Spiser fordi det er nødvendig. Men bruker somregel dobbel så lang tid som vanlig! Å jeg elsker egentlig å lage å spise mat..
Åh.. Sliten og slapp. Det er jeg også. Null energi. Trente en del før graviditeten, men akkurat nå er trening det siste jeg tenker på..

Er også veldig uggen. Kvalm på morgen men foreløpig ikke kastet opp. Stup trøtt og generelt slapp og uggen i formen. Er bare å stabbe seg på jobb og legge seg rett på sofaen etterpå. Heldige oss som ikke har småbarn fra føra gitt

Ho ho.. akkurat samme her. Er 6+0 idag.. lurt på om det er innbilt jeg også. Våker på natten og er kvalm.. så bare sånn uggen om morgen, får i meg litt mat, men overhode ikke sånn matlyst som før. Før var det første jeg tenkte på kaffi, no hopper jeg lett over den. Og sover flere ganger om dagen.. men liksom ikke skikkelig dårlig, men det kommer kanskje?

Sånn har jeg hatt det et par dager også, det er liksom ikke plass til like mye mat, selv om jeg er sulten. Men det varierer veldig, føler meg mer uggen når jeg blir veldig sliten. I tillegg litt på morgenen. Håper egentlig ikke det forverrer seg, men det vil tida vise. Er jo bare 5+4 i dag!

Begynte å bli uggen og har en del halsbrann , mest på kvelden og kan våkne av det og til å med gulpa flere ganger . Føler meg veldig deilig :p :p

Ho ho.. akkurat samme her. Er 6+0 idag.. lurt på om det er innbilt jeg også. Våker på natten og er kvalm.. så bare sånn uggen om morgen, får i meg litt mat, men overhode ikke sånn matlyst som før. Før var det første jeg tenkte på kaffi, no hopper jeg lett over den. Og sover flere ganger om dagen.. men liksom ikke skikkelig dårlig, men det kommer kanskje?
Akkurat det samme med meg. Drakk kaffe i starten, og synes det var utfordrende å skulle holde seg til bare to kopper dagen.. men den siste uken har det overhodet ikke fristet. Rare greier..

Og må ha en eller aller helst to powernaps i løpet av dagen. Jeg har eksamensperiode nå, og egentlig ikke tid til dette tullet her :P
Konsentrasjonen er ikke akkurat på topp med så lite mat og energi..

Back
Topp