uggen og full av gass

Linz

Andre møte med forumet
Hei dere.
våkner hver natt pga at jeg er uggen å full av gass. har aldri hatt dette problemet før jeg ble gravid. er nå 9+6 og begynner å bli litt fortvilet.
hva komner det av? kan det være foster som reagerer allergisk på maten jeg spiser? jeg persolig er ikke allergisk mot noe men min mann var super alkergisk som liten.
noen som har forslag på hva jeg kan prøve?

Ganske vanlig å være oppblåst og "full av gass". Tviler på at fosteret reagerer på hva du spiser. Det er vel heller at tarmene bruker lenger tid enn før. Livmoren presser jo på tarmene. Så du trenger ikke bekymre deg( tenker jeg) har hatt det som deg i forrige svangerskap og litt nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen i klubben :p

Er som skrevet over her, traumene bruker lenger tid på jobben nå, å oppblåsthet er helt normalt. Det anbefales vel ikke å spise store måltider ( sier ikke at du gjør det:)) før man legger seg. Men tror ikke du trenger bekymre deg.

Har det helt likt og føler meg passe lite feminin om dagen. Huff ! Var slik i forrige svangerskap også. Det er veldig vanlig og forferdelig slitsomt !

Sent from my iPad using BV Forum

Takk dere... ja ikje veldig feminint..:-\:-\
spiser veldig små måltider og ofte.
ja har vel hørt at det er normalt men tenker at det må jo være måte på... av alle ting så hjelper leverpostei litt da:-):-)

Back
Topp