uggen i magen

babylykke nr2

Flørter med forumet
Er det noen andre som har problemer med magen for tiden? eg har dei tre siste dagene vært plaget med løs mage/diare, luftsmerter og kvalme. Mulig dette ikke har noe med graviditeten å gjøre, men har hørt om de som får løs mage og kvalme på slutten av svangerskapet....... Har også oftere kynnere som noen ganger går over i menssmerter. Fikk en følelse i går og om at det ikke er lenge igjen.

Det samme har jeg også hatt... har liksom fått skikkelig mageknip som har gjort at jeg har blitt kvalm. Også har jeg hatt løs mage når jeg har vært på do... Har egentlig lurt litt på om det er vanlig eller ikke jeg også..

skal til jordmor i morgen. så tenket å høre hvilke erfaringer hun har....

Ja, jeg skal også til lege om noen få dager så jeg tar det da :)

Man får som regel løs mage på slutten pga kroppen gjør seg klar for fødselMen kan jo hende det er noe som går også! Lykke til hos jm

jeg har også hatt løs mage og kvalme som kommer og går de siste dagene...men lurer på om det er bringebærkapslene jeg tar som er årsaken, tar 2 stk 3 ganger daglig så tror kanskje det ble litt hardt for magen med så mye kosttilskudd. Skal prøve å kutte ned å se om magen blir bedre, hvis ikke så er det kanskje bare tarmene som tømmer seg før fødselen...men det er jo enda nesten 4 uker igjen så synes det var litt vel lenge å skulle ha løs mage 

Jeg har fem uker igjen, og også jeg er løs i magen. Ikke noe kjekt i det hele tatt, håper ikke det er tegn på at kroppen gjør seg helt klar enda...

Jeg har ikke løs mage men går på do gjerne 1-3 ganger til dagen i motsetning til vanligvis 1 gang annenhver dag! Har mye luftsmerter og kvalmen har kommet snikende tilbake! jeg håper ikke det er tegn på at noe skjer snart, for er enda litt mer enn 6 uker til termin!!! Men med førstemann tror jeg at jeg hadde det slik to uker før jeg fødte!!!

Litt rar i magen om dagen ja.. Går gjerne på do 2-3 ganger i motsetning til en gang til dagen/annenhver dag! Blir nervøs jeg, er ikke helt "klar" enda (hvis dette kan være et modningstegn) :p

Back
Topp