Uggen følelse

Har det ganskr likt selv, er 7+4 i dag. Har mistet 2 symptomer denne uka: kvalme og ømme bryster.
Er så redd for å se et dødt embryo på UL neste uke....[emoji17]
Alle sier "neeeida, stress ned"
Mhmmmm, det er lett..

Men pappa sa i dag: "tenk på alle de tingene vi går å bekymrer oss over,og bruker så mye energi på, som faktisk går bra! "
Liten tankevekker...kan jo faktisk ikke gjøre noen forskjell fra eller til, spira lever sitt eget liv..:/
Krysser alt av fingrer og tær for at det går bra for oss begge. Får klamre oss til håpet, istedenfor å tenke det værste [emoji173]

Samme her. Har ikke hatt noen kvalme, men ønme bryst hadde jeg. Det er borte nå og litt utflod gjør meg skremt. Krysser alt jeg kan for at dette skal gå bra.
 
Det er så slitsomt å hele tiden være så redd. Redd for at ting ikke skal gå. Om jeg nevner til noen av de som vet om graviditeten at jeg er litt nervøs og stresset blir jeg så oppgitt over svarene jeg får. Helt tullete. Men å høre at; Neida ikke tenk på det. Ja for det er jo kjempe enkelt og bare legge bort bekymringene. Eller; du kjenner jo kanskje at du er litt sår i brystene? Nei jeg kjenner egentlig ingenting. Da blir jeg jo bekymret fordi jeg ikke er sår:p Man blir jo helt tullerusk av å være så uviten om hvordan det går med den lille der inne[emoji28]
De som ikke har opplevd å miste eller andre spesielle forhold tror jeg ikke klarer å forstå det.
 
I dag tidlig fikk jeg litt rosa/rødt på papiret.. Ingen smerter i magen, men fy søren nå er jeg redd for at magefølelsen min har rett:(
Tul onsdag til uken, men det føles som en evighet til nå.... Er fristet til å bestille privat i Sandvika i kveld for å se.
 
Krysser fingrene for at alt er bra
 
f8cd392fe9fede2b069f2a3ea6b0f854.heic

Ikke alltid magefølelsen stemmer[emoji4]
Jeg bestilte meg tul time privat og fikk det time med en gang. Der fikk vi se en sprellende liten reke med ett bankende hjerte[emoji173]️
Det var så beroligende og få gjort det. Nå håper vi at hjertet banker helt frem til termin[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer
 
Det er så slitsomt å hele tiden være så redd. Redd for at ting ikke skal gå. Om jeg nevner til noen av de som vet om graviditeten at jeg er litt nervøs og stresset blir jeg så oppgitt over svarene jeg får. Helt tullete. Men å høre at; Neida ikke tenk på det. Ja for det er jo kjempe enkelt og bare legge bort bekymringene. Eller; du kjenner jo kanskje at du er litt sår i brystene? Nei jeg kjenner egentlig ingenting. Da blir jeg jo bekymret fordi jeg ikke er sår:p Man blir jo helt tullerusk av å være så uviten om hvordan det går med den lille der inne[emoji28]

Om man allerede har mistet, så går man med høye skuldre hele veien fram til oul. Uavhengig av hva noen sier eller gjør for å betrygge deg, så hjelper det sjeldent.
Jeg ble bare sint når noen sa slike ting som du nevner. Og jeg tenker at det er lov være klar og tydelig på at slike kommentarer ikke hjelper :)
Jeg sa ifra til mine nærmeste om dette, og da ble det respektert [emoji173]️ Sa det på en fin måte da. :)

Uansett så er det ikke noen kjekk følelse å gå rundt med.

Sender deg masse klemmer, og håper at alt går fint for deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk❤️
Det gikk kjempe bra, blei satt frem til 8+1 i følge mens termin er jeg 7+3. Hjertet slo bra, knøttet målte 12 mm og navlestrengen begynte å etablere seg sa gyn. Ny ul om ei uke for å roe nervene.

Så godt å se at det går bra med deg:Heartred
 
Så godt å se at det går bra med deg:Heartred
Tusen takk❤️Men er veldig redd, har så å si ingen symptomer. De kommer litt en dag for så å forsvinne igjenn neste. Lurer veldig på om vi ser liv neste ul også.
Det er godt å se det går bra med deg også, føler du har kommet deg over kneika,
 
Tusen takk❤️Men er veldig redd, har så å si ingen symptomer. De kommer litt en dag for så å forsvinne igjenn neste. Lurer veldig på om vi ser liv neste ul også.
Det er godt å se det går bra med deg også, føler du har kommet deg over kneika,

Jeg er snart 18uker, men blir fortsatt engstelig innimellom. Blitt mye bedre ettersom ukene går. Hvis det er noe trøst hadde jeg også lite symptomer denne gangen:) OUL om 1 uke, ser alt fremdeles bra ut skal jeg virkelig slappe av og kose meg som gravid :Heartred
 
Tusen takk❤️Men er veldig redd, har så å si ingen symptomer. De kommer litt en dag for så å forsvinne igjenn neste. Lurer veldig på om vi ser liv neste ul også.
Det er godt å se det går bra med deg også, føler du har kommet deg over kneika,
Satser på at alt er bra på UL.
 
Symptomene kommer og går litt fra dag til dag, men skjønner hva du går igjennom. Har ett barn fra før men så mistet tre ganger i mellom hvorav en var ma etter vi så bankende hjerte på ultralyd i uke 7, mistet i uke 8 oppdaget i uke 13. Så er utrolig nervøs denne gangen jeg også. Men prøver å fortelle meg selv at jeg får ikke gjort noe annet enn å ta det med ro og ta vitaminter/medisiner. Funker i ca 1 min :p
Håper på bedre resultat for oss alle denne runden! :Heartbigred
 
Symptomene kommer og går litt fra dag til dag, men skjønner hva du går igjennom. Har ett barn fra før men så mistet tre ganger i mellom hvorav en var ma etter vi så bankende hjerte på ultralyd i uke 7, mistet i uke 8 oppdaget i uke 13. Så er utrolig nervøs denne gangen jeg også. Men prøver å fortelle meg selv at jeg får ikke gjort noe annet enn å ta det med ro og ta vitaminter/medisiner. Funker i ca 1 min :p
Håper på bedre resultat for oss alle denne runden! :Heartbigred

Ja, jeg kan også være flink til å roe meg selv ned ved å tenke positivt på ting. Men så går det 5 min også er jeg tilbake i samme dumme tankegang. Jeg håper for oss alle[emoji173]️
 
f8cd392fe9fede2b069f2a3ea6b0f854.heic

Ikke alltid magefølelsen stemmer[emoji4]
Jeg bestilte meg tul time privat og fikk det time med en gang. Der fikk vi se en sprellende liten reke med ett bankende hjerte[emoji173]️
Det var så beroligende og få gjort det. Nå håper vi at hjertet banker helt frem til termin[emoji173]️[emoji173]️
Hvor langt er du? Her kan du jo se konturene av en baby.. Hos meg var det bare en klædd! ☺️
 
Ja jeg er også kjempe redd for det når jeg skal på ul onsdag neste uke...
ja vi får håpe for hverandre og prøve holde motet oppe[emoji173]️ Selv om det ikke er lett..[emoji85]
Lykke til på UL til uken :)

Er det noe som tilsier at svangerskapet skal gå galt? Forstår godt at tidligere erfaringer gjør at man blir redd.. Krysser fingrene for deg, og tror og håper du får ett langt og fint svangerskap :)
 
Lykke til på UL til uken :)

Er det noe som tilsier at svangerskapet skal gå galt? Forstår godt at tidligere erfaringer gjør at man blir redd.. Krysser fingrene for deg, og tror og håper du får ett langt og fint svangerskap :)

Takk[emoji173]️
Jeg blødde litt, så var derfor jeg ble ekstra bekymret. Men SA’en sitter friskt i minnet så er nok derfor jeg er redd for at det skal gå galt. Men har ikke smerter i magen og blødningen er minimal. Litt rosa på papiret etter dobesøk. Så krysser fingrene for at alt går fint[emoji4]
 
Last edited:
Symptomene kommer og går litt fra dag til dag, men skjønner hva du går igjennom. Har ett barn fra før men så mistet tre ganger i mellom hvorav en var ma etter vi så bankende hjerte på ultralyd i uke 7, mistet i uke 8 oppdaget i uke 13. Så er utrolig nervøs denne gangen jeg også. Men prøver å fortelle meg selv at jeg får ikke gjort noe annet enn å ta det med ro og ta vitaminter/medisiner. Funker i ca 1 min :p
Håper på bedre resultat for oss alle denne runden! :Heartbigred
Har omtrent vært igjennom det samme som deg, mistet tre ganger også etter å ha sett at alt sto bra til på ul i uke 8❤️
Dette er nesten som tortur syns jeg. Lite symptomer som kommer å går. Ingen kvalme. Dette er så skummelt. Håper vi kommer i mål. Skulle ønske jeg kunne sjekket hver dag
 
Back
Topp