Ugg....

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Lillegutt kasta jo opp fredag...I kveld er både jeg og mannen ugne. Jeg er skikkelig kvalm, eier ikke matlyst, og har diaré. Og på toppen av det hele har jeg fått mensen. Håper jeg slipper å spy for det er det verste jeg vet:(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Usj! :( Spy er verste sort!!! Håper dere slipper unna den sort da :)
God bedring :)

ja, det der er en skikkelig drittsykdom.

her startet vi på onsdag med lillemann som kastet opp to tre ganger på formiddagen. Gikk over til diare, dårlig matlyst og feber. diare og dårlig matlyst har han ennå.

Torsdag kveld dro vi oppover på fjellet, og i bilen spydde mellomste en gang. to ganger når vi kom frem og var så i tipp topp form igjen. Jeg har vært uggen i to tre dager og hadde diare i går. I dag tidlig begynte mannen å spy. Vært skikkelig dårlig hele dagen. Aldri sett noen som har vært så grønn i ansiktet.

Så da er det bare eldste snupp igjen, spent på om hun slipper unna. Er skikkelig lei av den sykdommen! Hendene mine er helt såre av all kloren, så nå må vi bare bli friske her.

Håper dere ikke blir værre, og våkner friske og raske i morgen :)

Æsj!
Håper det ikke blir for ille.

Her har vi klart oss unna enn så lenge. *bank i bordet*
Har ikke hørt om at det går noe her i området heller. Hverken på jobben til samboer (skole) eller bhg til storebror.

Vi har, bank i bordet, ikke hatt noe sånt her i huset. Håper dere blir fort frisk igjen, sykdom er noe dritt :)

her startet vi på onsdag med lillemann som kastet opp to tre ganger på formiddagen. Gikk over til diare, dårlig matlyst og feber. diare og dårlig matlyst har han ennå.

Torsdag kveld dro vi oppover på fjellet, og i bilen spydde mellomste en gang. to ganger når vi kom frem og var så i tipp topp form igjen. Jeg har vært uggen i to tre dager og hadde diare i går. I dag tidlig begynte mannen å spy. Vært skikkelig dårlig hele dagen. Aldri sett noen som har vært så grønn i ansiktet.

Så da er det bare eldste snupp igjen, spent på om hun slipper unna. Er skikkelig lei av den sykdommen! Hendene mine er helt såre av all kloren, så nå må vi bare bli friske her.

Etterfulgt av diaré og feber her og hos lillegutt. Mannen står i skrivende stund og spyr på badet :( Jeg har funnet senga og håper virkelig på bedring i morgen!

Stakkars dere btw som fikk det på fjellet, ikke mye hyggelig:( Håper eldste slipper unna!

Huff masse god bedring til dere og håper dere alle våkner friske og raske imorgen

Her har jeg og samboer sprunget stafett mellom soverommet og doen i natt. Takk og lov for at lillegutt har blitt så flink til å sove på natten. Nesten rart han ikke har våkna siden rommet hans ligger rett over der doen er. Jeg breka nærmest som en elg i natt :-/ Sambo er litt bedre, men er hjemme fra jobb. Han har stått opp med tassen så jeg får hvilt meg siden jeg fortsatt er kvalm...Æsj, mange herrens år siden sist jeg kasta opp..

Uff... Så dumt at dere ikke slapp unna! Men nå er dere forhåpentligvis på bedringens vei! Masse god bedring :)

Huff!!! Håper virkelig det går fort over!!!

uff da. God bedring til dere. Ikke noe kjekt med spye.

Huff da! Håper det år raskt over for dere begge o.
god bedring ;)

Back
Topp