Ugg

Mollå

Gift med forumet
Det er så fælt å føle seg så bånn i bøtta!!!

Kvalm og uggen dagen lang! Lite og ingen energi, hissig og irritabel!!

Blæææh, noen andre som kjenner seg igjen?[8D][&:][:)]

Kjenner meg igjen, er noen dager som dessverre er slik, og dagen etter føler en seg plutselig litt bedre. Men ja, kjenner meg godt igjen, og det er PYTON. Håper du får en bedre dag imorgen.

Du skal få en dag imorgen, som fint og ubrukt står, med blanke ark og fargestifter til...[:D]

Klem til deg, snuppedupp [:D]

kjenner meg i gjenn. Synest nesten synd i min sambuar for det går velig utover han. At han ikkje tenker på at kanskje eg har lyst på noe mat, eller at eg blir dårleg av noe mat lukter, at eg har lyst til ditt og datt alt dette bør jo han veta! o.l så han har fått ein del ufortjent kjeft stakkars. Men håper det kjem seg litt nå, blei sykemeldt i går pga kvalme/oppkast så da får eg slappet litt av i fred og ro det hjelper:)

Ugg, ugg Kjenner den følelsen, ja[:'(]

Off jeg er også kalmen å uggen HELE dagen!!har hatt det slik i en måned nå!ER så gla for at jeg er sjukemldt! Hjelper å bare vere hjemme å slappe av, for jeg har null energi![:'(] Men er jo litt glad også da at jeg har tegn på at jeg er gravid![:D] får jo ikke komme til ultalyd før i august, så er så lenge til!Men skal bli deilig når kvalmen forsvinner og energien kommer tilbake[:D][:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Kjenner meg igjen, er noen dager som dessverre er slik, og dagen etter føler en seg plutselig litt bedre. Men ja, kjenner meg godt igjen, og det er PYTON. Håper du får en bedre dag imorgen.

Du skal få en dag imorgen, som fint og ubrukt står, med blanke ark og fargestifter til...[:D]

Klem til deg, snuppedupp [:D]

Haha, du er så hærlig!![:D]

Tusen takk!!

Klem tilbake[:)]

ORIGINAL: første mann

kjenner meg i gjenn. Synest nesten synd i min sambuar for det går velig utover han. At han ikkje tenker på at kanskje eg har lyst på noe mat, eller at eg blir dårleg av noe mat lukter, at eg har lyst til ditt og datt alt dette bør jo han veta! o.l så han har fått ein del ufortjent kjeft stakkars. Men håper det kjem seg litt nå, blei sykemeldt i går pga kvalme/oppkast så da får eg slappet litt av i fred og ro det hjelper:)

Huff ja, det er ikke godt!!

Håper sykemeldinga hjelper for deg!![;)]

ORIGINAL: kiineline

Off jeg er også kalmen å uggen HELE dagen!!har hatt det slik i en måned nå!ER så gla for at jeg er sjukemldt! Hjelper å bare vere hjemme å slappe av, for jeg har null energi![:'(] Men er jo litt glad også da at jeg har tegn på at jeg er gravid![:D] får jo ikke komme til ultalyd før i august, så er så lenge til!Men skal bli deilig når kvalmen forsvinner og energien kommer tilbake[:D][:D]

Signerer alt!!!!! [8D]

ORIGINAL: The Hippo Queen

Oh yeah[&o]
Å jeg har bare vært sånn i 2 dager..... forstår ikke hvordan jeg evnt skal klare 6 uker til[&:]
Heldigvis snart ferie!

Fikk gå hjem fra jobb i dag, synes det er vanskelig å være sånn når de på jobb ikke vet noe[:-] ( sjefen vet det)
Kan ikke huske jeg var sånn med førstemann[8|]

Hvordan takler dere andre arbeidslivet?

Akkurat likt her! Kan absolutt ikke huske at det var slik med førstemann! Men det var det heller ikke[8D] Men man blir kanskje ekstra dårlig og sliten når man har en liten turbo fra før?[8|]

Jeg er student, så akkurat nå har jeg ferie, lever på mannen og planlegger bryllupet som skal stå i August[:)]

ORIGINAL: Mollå

ORIGINAL: The Hippo Queen

Oh yeah[&o]
Å jeg har bare vært sånn i 2 dager..... forstår ikke hvordan jeg evnt skal klare 6 uker til[&:]
Heldigvis snart ferie!

Fikk gå hjem fra jobb i dag, synes det er vanskelig å være sånn når de på jobb ikke vet noe[:-] ( sjefen vet det)
Kan ikke huske jeg var sånn med førstemann[8|]

Hvordan takler dere andre arbeidslivet?

Akkurat likt her! Kan absolutt ikke huske at det var slik med førstemann! Men det var det heller ikke[8D] Men man blir kanskje ekstra dårlig og sliten når man har en liten turbo fra før?[8|]

Jeg er student, så akkurat nå har jeg ferie, lever på mannen og planlegger bryllupet som skal stå i August[:)]

samme jer... var ikke sånn sist... [&o] vil ha energi.... dårli samvittighet over alt jeg ikke får gjort...

ORIGINAL: Mollå

Det er så fælt å føle seg så bånn i bøtta!!!

Kvalm og uggen dagen lang! Lite og ingen energi, hissig og irritabel!!

Blæææh, noen andre som kjenner seg igjen?[8D][&:][:)]

har det slik innemellom, går litt opp og ned... 

ORIGINAL: bridgemamma

Ugg, ugg Kjenner den følelsen, ja[:'(]

Usj, ja!

Er heldigvis ikke så kvalm, men er helt sinnsykt trøtt!! Bruker opp all energien på jobb, og så sover jeg hele ettermiddagen. Tvinger meg selv opp til i 7-tida sånn at jeg i det minste kan få gleden ved å legge lillemor. Jeg ser henne alt for lite for tiden!

Så i dag kapitulerte jeg, og gikk til legen og fikk 40% sykemelding for en liten stund!

Da får jeg kortere arbeidsdager, og en fridag i uka til å gjøre ærend, eller kanskje til og med trene litt?

JAAAAA, kan signere deg på det sterkeste [;)]
Er småkvalm, hissig og grinen, å så ufattelig sliten/trett....
Merker godt forskjell fra sist svangerskap...
Er noe helt annet å gå gravid med en 8mnd gammel snuppelupp, enn sist da det bare var meg og sambo [8|] [;)]
Å da merker jeg det spesielt godt på søvnen, får jo ikke sovet nok i det hele [8|] Men, men!

Back
Topp