ugg ugg

1rosa+1til?

Elsker forumet
Enkelte dager liker jeg ikke å være gravid, har jeg finni ut... Fra kl 8 i dag og til nå. Har jeg kasta opp 4 ganger. De tre siste gangene har det bare vært vann[:'(] Siden jeg ikke klarer å holde noe nede i dag[:'(] Ugg Ugg...

Jeg som trudde kvalmen og oppkaste hadde gitt seg [&:] Men Men... tyder jo på at lille fortsatt lever og vokser hehe...

Ha en strålende dag alle sammen <3

Jeg er og uggen enda [:'(]
Brekker meg masse, og blir kjempe kvalm om det er gått mer enn en time siden sist jeg spiste. Sukk. Nettopp spist noen gulrøtter nå i håp om at kvalmen roer seg i noen minutter.

Uff dakar deg oxo da[&:] Jeg hater å kaste opp... Bryr meg ikke så mye om jeg er små kvalm hele dagen... Bare jeg slipper å kaste opp... Blir jo så sliten av å kaste opp og ikke få i seg nok mat [8|]

nadja du høres ut som meg.
gubben ringte for å vekke meg i dag, og alt jeg gjorde var å klage over hvor dårlig natten hadde vært, og kor jeg misslikte å være gravid pga kvalme, og at søvnkvaliteten har forandret seg noe helt ekstremt.

ORIGINAL: Kristine79

Jeg er og uggen enda [:'(]
Brekker meg masse, og blir kjempe kvalm om det er gått mer enn en time siden sist jeg spiste. Sukk. Nettopp spist noen gulrøtter nå i håp om at kvalmen roer seg i noen minutter.

*trøste på*

hehehe vi skal ikke ha det lett nei... Vi måtte opp tidlig pga det var styre møte i boretslaget... men jeg fikk ikke dratt dit gitt haha... men var ikke noe viktig de snakka om sa sambo, så jeg har prøvd å pleie meg selv. Prøver å drikke litt farris... det har hjulpet meg før... men ser ikke ut til å viske i dag[X(][:'(]

Sniker litt jeg.....[;)]

Jeg slet veldig med kvalmen i begynnelsen også, det ga seg rundt uke 13, da ble alt mye bedre...Mange det snur for etter 12 uker +/- så vi satser på at det gjelder dere også jenter [:)]

ORIGINAL: Happygirl81

Sniker litt jeg.....[;)]

Jeg slet veldig med kvalmen i begynnelsen også, det ga seg rundt uke 13, da ble alt mye bedre...Mange det snur for etter 12 uker +/- så vi satser på at det gjelder dere også jenter [:)]

krysser for det sweety

ja håper veldig det snur om en tre ukers tid hehe... da skal vi på ferie og det hadde vært supert og sloppi unna kvalmen og spyinga da hehe

ORIGINAL: nadja1986

ja håper veldig det snur om en tre ukers tid hehe... da skal vi på ferie og det hadde vært supert og sloppi unna kvalmen og spyinga da hehe

JA... om det skjer så JUBLER jeg...

Har ikke spydd en eneste gang og gud hvor glad jeg er for det, ønsker dere alle en god bedring og håper det snart blir bedre for dere [:)]

ORIGINAL: sengepolka

Har ikke spydd en eneste gang og gud hvor glad jeg er for det, ønsker dere alle en god bedring og håper det snart blir bedre for dere [:)]

Signerer denne [:D]
God bedring jenter!

ÅÅÅ så heldige dere er da[8D] skulle ønske jeg var like heldig... men delig og kjenne at ungen har det bra haha

ORIGINAL: nadja1986

ÅÅÅ så heldige dere er da[8D] skulle ønske jeg var like heldig... men delig og kjenne at ungen har det bra haha

heheh det er det... [;)]

Ugg ugg[X(]

glad det ikke er meg[:)]

huff da, men godt å se det positive i det negative ! Håper du får i deg noe mat etterhvert !!!

eneste som har holdt seg i magen enn så lenge er mc d mat[&:] hehe... måtte bare prøve... trur kansje det var den salte pomfrien som holder det nede????

kan godt hende, mange som føler at de klarer å holde maten nede ved å spise salt. Noe mat er bedre en ingen mat [;)]

Vil bare si god bedring til nadja og dere andre som sliter med kvalme og spy. Glad jeg ikke er i deres sko!

Ugg, Ugg, pølse med lugg! [8D]

God bedring snuppa [:)]

Back
Topp