Ugg, leddsmerter!

Jessjess

Elsker forumet
Gosh! Kom som lyn fra åpen himmel - plutselig vondt i leddene i armene.. Albuene, håndleddene og alle fingerleddene.. Haha! Herlig! <3 :) :) Har googlet og lest at dette er veeeeldig normalt - men gosh! Snakk om voksesmerter-følelse! Er jo vooondt! :P

Hehe, jeg har hatt det noen uker nå. Verst i fingrene, skikkelig ille om natta og morgenen! I tillegg har jeg det i anklene. Ser sammenhengen med at det er der i kroppen jeg har fått vann og blitt hoven. Satser veldig på at det forsvinner raskt etter fødselen ;)

Der sa du det, hatt "voksesmerter" i hender, armer og ben en ukes tid. Vondt ja! :p

Ej he akkurat d samme, spesielt på kvelden å d kjøme av vann i kroppen, men ej he kjøpt magnesuim på apoteke å d hjelpe veldi:) så tipse dej om å kjøpe d å bruk d visst d blir for gale, ej teke d ikke var kveld men visst d jenge ut over natte søvn så teke ej d:)

Gosh! Kom som lyn fra åpen himmel - plutselig vondt i leddene i armene.. Albuene, håndleddene og alle fingerleddene.. Haha! Herlig! <3 :) :) Har googlet og lest at dette er veeeeldig normalt - men gosh! Snakk om voksesmerter-følelse! Er jo vooondt! :P
Visste ikke det var så normalt jeg :) men har lest om karpatunnel syndrom i armene pga trykk/hovenhet. Men jeg hadde voldsomt vondt i ene foten en kveld + hatt "voksesmerter" nedover ene armen til fingrene. Så det kan ha noe å gjør med svangerskapet altså? :P :-)

jepp! hehe, har lest litt på nettet om det, og det som jeg har forstått av alt jeg har lest er at vannet i kroppen legger ekstra press på nerver som igjen gjør at vi får vondt :P hehe.. Nå kjenner jeg det i beina, men det er fordi jeg har sittet med beina ned under ett spisebord i flere timer.. satt helt i ro litt for lenge, så nå har jeg masse vann i kroppen og vondt i beina :P hehe..

jeg er jo også dum som ett brød som sitter her å sliter med vann i kroppen, også spiser jeg chips og snop.. er jo det dummeste jeg kan gjøre, men MÅÅ ha det bare MÅÅ ha det :P

Back
Topp