Ufrivillig hjemmefødsel

Mammalis

Betatt av forumet
Gutten min kom til verden i sin egen stue med pappa som jordfar og mormor som barnepleier. Har ikke helt gått opp for noen av oss.

Jeg kjente antydning til murring i 23 tida kl...1 begynte jeg å tro drt var littmodning på gang.. Kl 2 korte rier. Jeg dusjet, og rydda kjøkkenet og sminka meg litt (?!) kl 4 ringte på barnevakt..måtte konse på pusting, kl 5 ringte kk. 1 min mellom riene. Senere på vei t bil går vannet og hodet kommer ut...au.går inn og hiver meg i sakkoen og presser gan ut..

Rett etter kom fantastisk ambulansepersonell.. Morkaka kom ikke ut..så veien t kk var det vondeste med alt..magesmerter iett..

Alle har det bra. Jeg fikk bare en rift.gr 2. Ingen sviiing.

Sent from my GT-S5830 using BV Forum mobile app

Ser jeg ringte 5.30 til føden...vi hadde ifødt i bilen hvis vi hadde reist litt før

Gratulerer så masse! :-) så bra at ting gikk fint, til tross for ufrivillig hjemmefødsel!

Gratulerer så mye! ufrivillig hjemmefødsel var vel ikke ønskelig, men godt det gik bra tross alt!

Oi! Litt vel dramatisk måte å komme til verden på! :) Men vædet viktigste er jo at det gikk bra :) Og du har alltid en historie på lager :p GRATULERER! :)

Wow, for en fødsel. Og så bra at alt gikk så fint, tross alt.
Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye:-) Godt dere slapp å føde i bilen:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulera så mykje! For eit sjokk det må vera, og så bra at alt gjekk fint. Det som er bra, er at raske fødslar sjelden fører med seg nokon komplikasjonar heldigvis. Snakk mykje om det alle tre, slik at du får bearbeide sjokket!

Oi! Godt du har en flink mann som kunne hjelpe, tror min hadde gått i bakken! Gratulerer så mye! Tenk du klarte det helt alene!

Gratulerer! Litt av en opplevelse!

Takk, vi koser oss på barsel på enerom..rolig og fint her. Men var visst en del fødsler i dag på haukeland. Gutten min sover oh spiser. Nå begynner det å synke inn at jeg er 3 barnsmor.

Gratulerer så masse:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Oy! masse gratulerer.. Det må være litt av en opplevelse.. Kos deg mye med lillegull :)

Gratulerer så masse!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! :)

Back
Topp