Uforpliktende sex?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Inspirert av dating-tråden:

Hvor stiller du deg - greit å ha uforpliktende sex med flere man dater? Eller kun en? :) Gjerne utdyp, da jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som er tanken bak :)

Ja, syns det bare er fint så lenge man beskytter seg og er ærlig.
Jeg ser ikke på sex som noe man kun har om man er i et forhold og mener ikke at følelser må være inne i bildet.

Nei eg lika det ikkje. Vil ikkje bli brukt til kun underholdning. Før har eg hatt det. Men etter eks var utro, har det påvirka meg negativt og eg er meir verdt.

Nei eg lika det ikkje. Vil ikkje bli brukt til kun underholdning. Før har eg hatt det. Men etter eks var utro, har det påvirka meg negativt og eg er meir verdt.
Men altså, den underholdningen går jo gjerne begge veier?

Jeg har også vært der at jeg har hatt "friends with benefits", men ikke flere på samme tid :) jeg trenger absolutt ikke å være i et forhold for å kose meg, men ikke helt der at jeg føk rundt fra den ene til den andre :p
"friends with benefits" blir vel et slags forhold det også kanskje, bare ikke et romantisk et? :hilarious:

Ser ikke problemet om man er singel, men jeg har aldri vært helt typen til det selv. Jeg har alltid endt opp med en ff da, over forskjellig tidsrom. Syns ikke man er pliktet til å si ifra at «BTW, jeg kan godt ha sex med andre også.»

Kunne hatt en ff, men ikke flere om gangen. Har ikke tid eller energi til det:P

Ser ingenting galt med det, så lenge en er åpen med de som er involvert. Ikke at en må erklære antall partnere ved første møte, men hvis det blir en «fast» partner er det greit å informere om at det er fler og sjekke om partneren har samme tanker.

Jeg ville holdt meg til en om gangen, men ser ikke noe problem i å ha uforpliktende sex med flere. Det ligger i orde «uforpliktende» at det er sex uten forpliktelser.

Jeg har hatt fler på en gang, de har visst om hverandre og det var aldri noe tull. Gjør meg ingenting, jeg tror de gjorde det samme med fler altså :p

Jeg klarer ikke uforpliktende sex. Har prøvd det, blir bare lei meg. Glad jeg er i et forhold, tror ikke jeg egner meg i sjekkemarkedet slik det fungerer nå.

Før da jeg var yngre, så hadde jeg det. Nå etter å ha vært sammen med min kjære i snart 13 år, så nei:) Hadde holdt meg til en om gangen:)

Om man er singel er det ok tenker jeg, men åpenhet er viktig og ikke minst å beskytte seg.. skulle man få en sykdom er d greit å vite hvem man ble smitta av!

Ff er helt greit:-) så lenge begge tenker d samme:)

Har ikke selv hatt uforpliktende sex med flere jeg datert, så har ikke noe å sammenligne med, men usikker på om jeg kunne gjort det.

Jeg dater ikke noen jeg har hatt uforpliktende sex med. Uforpliktende = useriøst i min bok. Jeg tar de ikke seriøst og anser de ikke som kjærestemateriale om vi har hatt uforpliktende sex. Dater jeg fordi jeg vil ha et seriøst forhold, så venter jeg med sex til minst to uker inn i forholdet. Dette for å bli ordentlig kjent og bygge en relasjon utover det rent seksuelle.

Så det blir et nei fra meg på å ligge med noen jeg bare dater.

Har jeg hatt uforpliktende sex, så har det ikke vært med noen jeg dater. Dater man, så anser jeg det som forpliktende, altså jeg dater ikke flere samtidig.

Men jeg har i mine single perioder hatt flere partnere, men da har det vært tydelig at det har vært for sex og ikke mer.

Back
Topp