Uforklarlig blåmerke på magen.

trico331537

Flørter med forumet
God aften damer!

Noen flere dom har opplevd å få uforklarlige blåmerker/blodutredelse på magen?
Jeg oppdaga nettopp at jeg har fått en stripe på tvers av magen på venstre side.
Jeg har ikke dunket bort i noe og stripen har plutselig dukket opp, for den var ikke der kl 17.30.

Jeg har ellers hatt MYE nedpress og en ekstremt aktiv mageboer.

God aften damer!

Jeg oppdaga nettopp at jeg har fått en stripe på tvers av magen på venstre side.
Jeg har ikke dunket bort i noe og stripen har plutselig dukket opp, for den var ikke der kl 17.30.

Det første som slo meg, var om det kan vere strekkmerke?
Har fått noko som likna på eit blåmerke med det same, men når eg kjenner på det så kjenner eg at det er huda som har "sprukket".

Det første som slo meg, var om det kan vere strekkmerke?
Har fått noko som likna på eit blåmerke med det same, men når eg kjenner på det så kjenner eg at det er huda som har "sprukket".

Jeg tenkte først på strekk merke, men når jeg ser bedre etter så ser jeg at det mer ser ut som om jeg har fått et dunk uten at det har gått hull på huden.
Det er ikke noe smerter i forbindelse med dette uforklarlige merket, så jeg regner med at det ikke er noe farlig.
Dette er jo 3gang jeg er gravid og jeg har fått strekk merker på kroppen i de tidligere svangerskapene, men ingen av dem har gått loddrett men heller vannrett og vært dypere slik at jeg har kjent dem når jeg har strøket over huden, slik er det ikke denne gang

God aften damer!

Jeg har hatt flere, men det er ganske enkelt fordi jeg har feilbedømt størrelse på magen når jeg skal åpne dodøra om natta :hilarious:

Kanskje babyen har sparket deg så hardt at du har fått blåmerke? har lest noen steder at man kan bli øm av babyens sparking, så hvorfor ikke blåmerker :)

Jeg har hatt flere, men det er ganske enkelt fordi jeg har feilbedømt størrelse på magen når jeg skal åpne dodøra om natta :hilarious:
Kanskje babyen har sparket deg så hardt at du har fått blåmerke? har lest noen steder at man kan bli øm av babyens sparking, så hvorfor ikke blåmerker :)

Ja det kan jo faktisk hende at jeg har gått delvis i søvne å åpna døra litt for lite på vei inn til toalettet :laughing002
Og han sparker veldig hardt så det kan vell kanskje være en mulighet for at det er han som er synderen til merkene også, jeg har vell egentlig konkludert med at det ikke er noe farlig siden han er så pass altiv som han er:dance008

• Liker
Reactions: HCS
Back
Topp