Uflaks!!

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Bah....Jeg har infeksjonsutløst astma, så noen ganger når jeg blir forkjøla får jeg en intens hoste..Har fått cosylan noen ganger da det er det eneste som hjelper. Typisk at jeg måtte få dette nå når jeg skal på jentetur til Gøteborg i helgen. Og kjenner jeg legekontoret rett så må vel han ha meg inn for å kunne skrive resept på cosylan. Er så tungvint. Har jo fått det før så skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan få en resept :P Hva skal han sjekke liksom? At jeg hoster?:P

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Haha... Viktig å sjekke at pasienten hoster! :p Håper du får Cosylan og at jenteturen blir bra :)

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Æsj...så kjipt:confused:
Håper du farten fin tur allikevel!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hihi, er mye de kan sjekke vet du :p
Håper du får cosylan uten trøbbel og at jenteturen går bra :)
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Cozylan har vel en rød trekant og med sånne medisiner må du inn til legen for å få resept. Så er nok derfor du må inn. Etterhvert får du nok en resept hvis du ringer ned.

Får håpe du får den uten problemer og at turen blir bra. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hihi, er mye de kan sjekke vet du :p
Håper du får cosylan uten trøbbel og at jenteturen går bra :)
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
signerer ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Cozylan har vel en rød trekant og med sånne medisiner må du inn til legen for å få resept. Så er nok derfor du må inn. Etterhvert får du nok en resept hvis du ringer ned.

Får håpe du får den uten problemer og at turen blir bra. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg har fått den før;) Ringte ned og legen skulle sende e-resept i løpet av dagen. Takk og lov, hoster opp lungene mine snart :P

Jeg har fått den før;) Ringte ned og legen skulle sende e-resept i løpet av dagen. Takk og lov, hoster opp lungene mine snart :P

så bra at det gikk så lett :D

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Back
Topp