Uflaks!

~SannaMor~

Glad i forumet
Jeg var ute med pappa, dama han brødrene mine, dama til største og Liam istad.. Koste oss masse i parken og lekte osv.. Så fant jeg ut at jeg ville prøve skateboardet til lillebror, siden jeg har prøvd det en gang før.. Kjørte litt opp og ned, plutselig forsvinner brettet under meg og faller på hofta og albuen!
Fikk ganske vondt i albuen, men klarte å bevege den forholdsvis greit, bare ikke rette den ut 100%.. ganske svimmel og kvalm..
Fant ut at det var greiest å sjekke det ut for sikkerhetsskyld, selv om jeg følte meg ganske hypokonder, hallo, jeg bare tryna litt liksom..

Kommer på legevakta, kjente på armen, trodde den var ute av ledd, så ble røntgen! første bildet kommer det fra legen "æ sjer et brudd æ"
inn til legen igjen, ned på kirurgisk, så jeg må faktisk operere imorra..
Brakk det benet som stikker ut da man bøyer albuen tvers av på skrått, og siden det har flyttet seg 3-4mm må jeg ha inn spiker der..

Jippi! verste er jo at vi skal egentlig til syden neste fredag, men den står i fare fordi man skal egentlig ikke fly med gips[:(][:(]

Så sitter med gips nå, faster fra nå, og skal til sykehuset kl 9 med mindre de ringer før og sier de ikke har tid til operasjon imorra..

Uflaks ja!

Ojda, ja det var noe dritt! Stakkars deg. Håper dere får dratt til syden da. Hvorfor ikke fly med gips?

oi, huff! det hørtes vondt ut!!
håper du får reist til syden fordet da og at operasjonen er vellykket[:)]
god bedring[:)]

ÅÅÅÅ nei Sanna så utrolig kjipt da[:(]
Håper syden turen går i boks for det om.Vet om flere som har fått lov å dra selv om de har gips på seg.

Snakker om uflaks ja, skikkelig kjipt ... [X(] Håper sydenturen ikke ryker da. God bedring uansett, håper det gror fint sammen igjen.

huff, stakkars deg[&:]
hørtes ikke godt ut!
måtte humre litt for meg selv.
håper det ordner seg med flyturen[:)]

ORIGINAL: giggsy

Snakker om uflaks ja, skikkelig kjipt ... [X(] Håper sydenturen ikke ryker da. God bedring uansett, håper det gror fint sammen igjen.

Huff da![:(]

Ikke sikkert de gipser etter opperasjonen da. Det gjorde de ikke med armen min. Men husk at du kanskje må ha det skriftlig fra lege at du har skruer der om det sku slå ut i sikkerhets kontrollen på flyplassen hvis dokk kjæm dokk i veien.[;)]
Ei har fått beskjed om at nok må ha med meg papirer fra legen hvis ei ska ut å fly, på grunn av den stålplata i armen![8D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Ikke sikkert de gipser etter opperasjonen da. Det gjorde de ikke med armen min. Men husk at du kanskje må ha det skriftlig fra lege at du har skruer der om det sku slå ut i sikkerhets kontrollen på flyplassen hvis dokk kjæm dokk i veien.[;)]
Ei har fått beskjed om at nok må ha med meg papirer fra legen hvis ei ska ut å fly, på grunn av den stålplata i armen![8D]

Jeg fikk halv/åpen gips, og får skriv i posten om at jeg har no metall i armen og at jeg får lov til å fly, så blir sydentur[:)] Jeg skal operere ut metallet neste sommer, så regner med at det ikke blir flere flyturer før det[:)] Men skal bare ha gips i 2 uker før jeg begynner opptrening av armen da[:)]

ORIGINAL: ~SannaMor~

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Jeg fikk halv/åpen gips, og får skriv i posten om at jeg har no metall i armen og at jeg får lov til å fly, så blir sydentur[:)] Jeg skal operere ut metallet neste sommer, så regner med at det ikke blir flere flyturer før det[:)] Men skal bare ha gips i 2 uker før jeg begynner opptrening av armen da[:)]

Så heldig du er![:D]
Ei må no ha papir med meg hele tia ei, for metallplata ska vist vør i armen den![8D]
Og så tror ei søttern meg de kanskje må gjør no med den igjen, for ting er ikke helt normalt der![8D][:o]

Back
Topp