Uflaks på jobb!

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Er så irritert på meg selv!

Skulle stelle en pasient, å kom borti noe som stakk meg i fingeren, det var selvfølgelig en butterfly nål som hadde gått igjennom huden på pasienten! :(

Så da blir det blodprøver i x 3 i 6 mnd fremover..:bored:

Dagens utblåsning :smiley-angry016
 
Å nei!
Og så ekstra ekkelt når du er gravid!
Har pasienten noen kjente sykdommer, eller er det bare rutine?

Jeg klarte å stikke meg på en brukt insulinnål en gang. Måtte også inn for blodprøver. Syns fryktelig synd på sekretæren som måtte ringe til en 22 åring og si de hadde funnet antistoffer for hepatitt i blodprøven min. Han var kjempestressa. Jeg hadde glemt å si at jeg er vaksinert :facepalm:
 
Å nei!
Og så ekstra ekkelt når du er gravid!
Har pasienten noen kjente sykdommer, eller er det bare rutine?

Jeg klarte å stikke meg på en brukt insulinnål en gang. Måtte også inn for blodprøver. Syns fryktelig synd på sekretæren som måtte ringe til en 22 åring og si de hadde funnet antistoffer for hepatitt i blodprøven min. Han var kjempestressa. Jeg hadde glemt å si at jeg er vaksinert :facepalm:
Nei har ikke noen sykdommer, er rutine, men man vet aldri.. Jeg kunne ikke si til sjefen min at jeg var gravid, men kjente at jeg fikk ekstra panikk pga det:(
 
Nei har ikke noen sykdommer, er rutine, men man vet aldri.. Jeg kunne ikke si til sjefen min at jeg var gravid, men kjente at jeg fikk ekstra panikk pga det:(
Men du fikk sagt det på legekontoret?

Huff, krysser fingrene for at dette går helt fint. Man skulle jo tro at en alvorlig sykdom som overføres via blod allerede ville vist seg hos pasienten?
 
Men du fikk sagt det på legekontoret?

Huff, krysser fingrene for at dette går helt fint. Man skulle jo tro at en alvorlig sykdom som overføres via blod allerede ville vist seg hos pasienten?
Nei jeg klarte ikke si det, vet ikke hvorfor, men bare klarte ikke.
 
Huff da...
Er vel ikke tiden for ekstra styr, men det er nå bare å ta prøvene.. så går det nok fint skal du se..:Heartred
 
Been there, done that. På en brukt veneflon som var TOTALT misplassert blant lintøyet på jobb. Ingen som ante hvem som hadde hatt den. Det var syyyykt nervepirrende... Men gikk heldigvis bra for min del... Huff! Det går nok bra hos deg og :Heartred
 
Vært der selv. Ikke kult, og fryktelig kjedelig. :/ er så godt når man får det siste svaret at alt er bra. Og, det er ekstremt sjeldent i Norge at man blir smittet av noe.
Så dette går helt fint ❤ men skjønner godt det er ekkelt.
 
Har også stukket meg på nål på jobb, gikk helt fint :) Skal være glad vi bor i et land hvor det finnes retningslinjer og oppfølging i sånne situasjoner, du trenger nok ikke bekymre deg :)
 
Uf så kjedelig. Som oftest går det bra ❤️❤️
 
Back
Topp