Uflaks med klaffinga

M

Maanda

Guest
Heisann..
Jeg fikk mensen lørdag 29. mai, og forrige gang var 20.mars.. 10 uker mellom mensen!!

Uansett, i HELE mai hadde jeg og typen sex hver dag, opp til flere ganger om dagen. Likevel klaffer det ikke!! :(
Må jo hatt EL siden jeg fikk mensen... Blæ, det er ikke akkurat ofte man får tid og har lysta på sex hver dag i en mnd, så hvordan skal vi klare å klaffe når det ikke klaffa denne gangen?

Litt frustrert..

Desverre så er det bare 25% sjanse selv om man treffer riktig. Skal ikke være lett denne prøvinga! [&:]
Prøv heller å ha sex når dere har lyst [:)]

VI hadde jo lyst alle dagene! ahahah..KANIIINER!!

Så vi gjorde det ikke pga prøvinga, vi gjorde det fordi vi var vilt kåte..

Ja, jeg er en liten gris =)

ORIGINAL: Maanda

VI hadde jo lyst alle dagene! ahahah..KANIIINER!!

Så vi gjorde det ikke pga prøvinga, vi gjorde det fordi vi var vilt kåte..

Ja, jeg er en liten gris =)

Hehe... Men det er bra [;)]

Bør virkelig ikke klaffe selvom man har sex hver dag desverre[&o]
For vi har sex hver dag (med utrolig få unntak) fordi vi vil og har lyst..
Og vi har hatt ubeskyttet sex fra slutten av oktober,men fortsatt ingen spire her:(!

Ikke for å være negativ asså[:)]

Håper det klaffer for dere snart da[:D] *krysser fingrene*

Men er det ikke noe med at man burde ha sex annenhver dag rundt tiden rett før eggløsning pga sædkvaliteten a?? Synes jeg har lest noe om det!

Så klart kan man ikke ha for mye sex =)Sædkvaliteten blir ikke dårligere, det blir bare færre sædceller i hver utløsning om man har seg hver dag. Men har man seg hver dag så er man i allefall garantert å treffe EL, og sjansen for at det klaffer øker jo =)

Så klart kan man ikke ha for mye sex =)Sædkvaliteten blir ikke dårligere, det blir bare færre sædceller i hver utløsning om man har seg hver dag. Men har man seg hver dag så er man i allefall garantert å treffe EL, og sjansen for at det klaffer øker jo =)
[/quote]

Veeeldig sant:) Men har faktisk blitt sagt mye forskjellig om dette med å ha for mye sex,såå sjekket det like godt ut:) hehe:)
Betryggende og vite at man ikke kan ha for mye sex [:D]

Burde jo øke sjansen for at det skal klaffe ja..

Kan ikke annet enn å kjenne meg utrolig heldig som slapp denne ventingen..

Men dere vet jeg vil ha dere med alle sammen, så sender det jeg har av babystøv!!!

Maanestråle: Klaffa det på første forsøk ? =)

Klaffet på tredje! Så vi er nok av de heldige som slapp å vente...
Håper det klaffer for deg også nå! For dere alle!!!

Back
Topp