"ufine" ord

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Har de små plukket opp noen mindre pene gloser fra dere??[:D]

Åh, hælvette!!![:-]

Hysj da, Adam..[X(]

Nei heldigvis ikke enda[:D] Men det kommer sikkert...[8|]

ja, men nå har han sluttet å si dem. Eldste har kommet med faen, oh my god, oh my fucking god og damn it. Nå er det leeenge siden sist jeg hørte noen av dem faktisk, så jeg tar det som et tegn på at jeg er blitt flinkere å holde kjeften min når det kommer til banneord[8D]

Tror han er mest glad i den klassiske "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI"

Jeg glemte meg en dag og sa F..n. Da sa han det i et par dager, men gikk heldigvis over[8D]

Nja... han fortalte i går at han hadde lært seg å si "fillern"...

Her i sommer var det et par dager med "bannabein"

Men ellers er det lite han plukker opp av ufine ord ja..

"å mai gaaaaaaaaad" sier mine 2åringer...(oh my god)
hehe ikke det værste å si,men likevel..........

Jepp. Har blitt sagt et par ord i retur.
Ene gangen var da han prøvde å liste seg inn på rommet våres om natten og jeg møtte han i døren, han kvapp stakkars med reaksjonen " åhh helvete" Måtte små le litt av den da[8D]

Banner ikke, så nei[:D]

ORIGINAL: smash

Banner ikke, så nei[:D]

Med barn til stede. Banner litt ellers, kommer veldig an på situasjonen jeg er i [:)]

Snuppa mi er jo ikke så gammel enda, så hun sier ikke så mye som er forståelig egentlig [8D]

snuppa mi er så lita enda at hun sier ikke noen stygge ord. Men søskenbarnet mitt fortalte om jenta si som kom hjem fra barnehagen og fortalte at " ........ sa at jeg er dum, da sa jeg bare fy faen!" må jo le litt av de og da når de kommer med slike utsagn selv om det ikke er bra at de sier det.

Back
Topp