Ufin ekspeditør!

Rabbelure

Glad i forumet
Jeg var på tur i helga og var i Bergen,da tenkte jeg at jeg måtte kjøpe meg noen nye klær ettersom alt annet har blitt forlite.... Vandrer inn på Lindex og kikker litt finner 2 topper på tilbud en genser og ei bukse....ganske fornøyd går jeg for å betale,. dama i kassa begynner å slå inn...da hun plutselig surner fullstendig,masjerer fra disken og bort til mammaklærne...kommer så tilbake ,ser på meg med et surt ansikt å sier denne toppen er ikke på salg! Neivel sa jeg det er ok. Hvor fant du den,spør hun meg da og jeg svarer som sant at den hang på stativet med klær på salg. da begynner hun å bli veldig høylytt NEI DEt GJORDE DEN IKKE! DEN HAR BLITT PRISET FEIL! Javel men den hang der borte på det stativet, men det gjør ikke noe det, jeg tar den likevell. VISS DU IKKE VIL HA DEN TRENGER DU IKKE Å TA DEN! Grrr kjente bare hvor irritert jeg ble, der sto hun og nesten påstod at jeg hadde byttet om prislappene! Hadde jeg ikke trengt klærne hadde jeg gått der ifra! Ble så paff at jeg ikke klarte si noe.

Så kom jeg hjem ...begynte å kikke på prislappene..og joda genseren som hun hadde hissa seg sånn opp for kosta egentlig 99 kr akkurat det som sto på lappen! Hun hadde brukt den svenske prisen! Da ble jeg forbanna , ikke fordi jeg betalte mer men fordi hun var så utrolig ufin!!
Lurer på hvor hormonene mine var hen? kanskje det tok en lur? Hadde neste satt pris på om de hadde vært til stede, da kunne vi ha laget et fantastisk spetakkel[;)]

Puh sorry langt innlegg...var bare nødt til å syte...så viss dere er på Lindex på Galleriet....gi dama bak disken et spark bak fra meg....ei gammal røy

jeg hadde jammen meg tatt med meg genseren tilbake og vist henne prislappen jeg - omtrent like demonstrativt og ufint som hun hadde snakket til meg... bare med litt høyere stemme[;)]

Å! Hadde blitt dritt sur jeg da!! Lært henne litt kundebehandling kanskje!!

tror jeg har gitt henne ett lite fittekick (som lillesøstra mi sier)

ORIGINAL: Lisbeth83

Haha.. Høres ut som en plan [8D]

Hørtes spennende ut! Hvordan gjør du det?[:D][:D]

jeg tror jeg vet hvem du ble ekspidert av. og hun er en skikkelig røy. skulle nesten tro hun hater jobben sin , for hun har altid vært en stor jælig BITCH på jobb. når man handler der å man må betale hos henne så er dagen ødlagt for hun har en god evne til å ødlegge humøret til folk.

ORIGINAL: pebbles

Hørtes spennende ut! Hvordan gjør du det?[:D][:D]

njaa..det sier vel seg selv[:D]

Ja angra mye på at jeg ikke bare gikk tilbake med en gang og ga henne en skikkelig omgang also...men siden vi reiste på søndagen så er det litt forsent..men svigerinna mi sa hu ville ha kvitteringene og prislappene så skulle hun gå å ta henne hahaha håper hun gjør det hadde vært dritbra![:D]

Back
Topp