uffsann....

tretroll

Forumet er livet
VIP
Nathaniel har som jeg sikkert har sagt før, ryggleieintoleranse. De siste 11/2ukene har han fått sovne på magen i senga si for å bli snudd på siden etter han har sovnet for jeg fikk så søvnunderskudd av å sove med han oppå meg og å sitte våken med han når han sov (fikk jo ikke sove alene på dagtid heller for pappan er borte fra 8-21 hver dag). Men nå har kiropraktoren friskmeldt han så nå må jeg vel begynne å prøve å få han til å sove på rygg[&:] å hellige skrikekonsert...noen som vil låne han i noen dager og venne han til ryggleie??

evt noen som har gode tips? han blir lys våken med en gang viss jeg legger han på rygg, nemlig...

Oj, dette høres ut som Markus!
Vi har ikke vert hos kiropraktoren,men kanskje vi skal prøve det.
Er skikkelig sliten!!!!

anbefales!!!! hvor bor du??? er du i oslo området vil jeg anbefale bekken og barn klinikken  på skøyen. ho er fantastisk med bebiser og nate elsker behandlingene!!!!

ORIGINAL: bondekone

hva med å prøve å la ham ligge på ryggen i våken tilstand så han blir vandt til det da litt og litt, men får du ham ikke til det hva med å la ham sove på siden legger putte bak ryggen så han ikke tiper der og en på magen så han ikke tipper over på magen

nå etter behandlingene ligger han mer og mer på ryggen når han er våken, men så snart han blir trett blir han hissigbebis og må snus....Han ligger greit på sida, men fikk beskjed på helsestasjonen at i forhold til krybbedød er ikke sideleie mye bedre enn mageleie...men så er det ganske stor uenighet om hvor farlig det er da, jeg har fått råd av flere helsearbeidere om å la han ligge på magen-er visst ny stor uenighet hos forskerne. Tror ikke mageleie er noe farlig allikevel....men skjer det noe, må jeg jo leve med at det kan være min feil......så er så usikker.....

Back
Topp