uffoghuff

Brannjente

Forumet er livet
Våknet i natt og hadde dem mest utroli magesmerter i hele verden.va ordntli smerter altså
vekket mannen min og han måtte stryke magen min.gikk på do men skjedde ingen ting så gikk tilbake i sengen så plutseli løp eg på do og kastet opp.hmmmmmmmmmm
og etter eg hadde levert prinsessa på skolen og prinsen i bhg løp eg rett på do igjen.
men i skrivende stund har eg ingen smerter i magen eller noe som helst
flere som har opplevd intense smerter uten at det trenger å være noe?????

Det er ikke bare omgangssyken? Du kan jo få den når du er gravid også :)

Sånn ellers så er magen min mer urolig enn før jeg ble gravid, skal litt mindre til før jeg må på do, og da gjerne kombinert med litt sterke luftsmerter. Det er jo masse som blir skvisa sammen nå så det er ikke så rart at det kan bli litt trøbbel iblandt.

Men hvis du er veldig bekymra ville jeg ha ringt jordmor eller noe, sånn for din egen del, men etter min erfaring kan man ha ganske så vondt i magen (regner med at du ikke mener livmoren når du sier vondt i magen) uten at det er noe annet enn tarmer som jobber o.l.

Det med oppkastet vet jeg ikke, det har jeg aldri opplevd, men så har jeg heller ikke vært nevneverdig kvalm i noen av svangerskapene.

thanxxxxxxxxxxxx

ska til jordmor 1 september,så forholder meg roli til da[;)]siden eg e bedre nå så aventer eg og ser,men fysj har aldri opplevd slike smerter i magen i dem to andre svangerskapene så aventer og ser.
ja har ikke hatt mange plagene med to andre kidse våre,men som sagt ingen svangerskap trenger å være lik heller da
klem

Kan godt ha vært luftsmerter.

Etter at jeg fikk barn sist ble jeg vledig plaget av gallesteinsanfall - det var grusomt vondt, og endte med operasjon. Men i ettertid har jeg også hatt luftsmerter/kolikk som har vært akkurat like vondt, altså!

Det som hjelper for meg, da, er å komme meg på beina, gå litt, løfte armene over hodet, og hjelpe lufta videre i tarmen, så den slutter å klipe meg!!

thanx for svar

La akkurat ut en tråd om det selv....
i natt ble jeg angrepet av de veste smertene i magen jeg noen gang har opplevd.. jeg kastet ikke opp da, men ble utrolig kvalm og veeeldig svimmel og skalv..
kjempe ekkelt.. måtte vekke sambo og få han til å hente noe drikke til meg og berolige meg...

varte i 30 min eller noe, av og på.. ingenting idag og ikke noe blod..
har heller ikke opplevd det før i svangerskap..

hørtes ikke behagelig
men har selv hatt mye smerter i magen
store kramper og do løping

Back
Topp