ufff...

mimime

Forelsket i forumet
nå er det visst min tur til å klage litt her... gutter er så jæ...lite forståelsesfulle!!!
jeg går å rydder opp etter han hele j..dagen,mens han bare sitter på rævva å kikker på meg. sier han skal ta det da, men når blir det??
til neste år???

åh...jeg blir så sint!!!!!!!!!!!!!

hvorfor er det så vanskeli å forstå at ting er tungt noen dager, når man går gravid??
og at vi faktisk trenger hjelp litt innimellom..
og at det kjennes ut som om man har tredd låra nedi tøffla,gjør jo ikke saken noe bedre.
var å kjøpte inn resten av baby tingene i sverige i går,og når jeg kom hjem igjen var det nesten et ork for han å bære det ut av bilen..arg!!! blei så sint,at jeg gjorde det selv.'var ikke akkurat lett å bære stellebordet opp i 2 etg alene..
men jeg klarte det selv med noen banneord på veien[8D]

hm...noen ganger kunne jeg vrengt øra på han asså!!!!!

Vi damer har lett for å bestemme oss for at ting skal gjøres, og da skal det gjøres med en gang - mannfolk er litt mer bedagelige.. Tror vi må være litt flinkere å tilpasse oss deres tempo - enten får vi tåle at de gjør det når de vil, eller så får vi gjøre det selv... ellers kan vi be dem om å gjøre ting også. Jeg irriterer meg grønn over at mannen min tror at klær spaserer selv fra soveromsgulvet via skittentøyskurv, vaskemaskin og tørkesnor inn i skapet hans igjen... men de gangene jeg ber han plukke opp så gjør han det.

Vennina mi løste dette problemet på en fenomenal måte, hun snudde på situasjonen og spurte han hvor ofte de skulle rydde, vaske badet og huset forøvrig. Det viste seg etter at de hadde diskutert saken at mannen egentlig hadde den samme oppfatnignen av hvor ofte man skulle vaske huset, men forskjellen var at nå fikk han bestemme (trodde han i alle fall). Omvendt psykologi fungerer bestandig på menn.

joda..griet nok det.. men han har en eneste oppgave her i hust,kjøkkenet.

og når jeg finner matrester som har stått helt fra nyttårsfaten- da får jeg nok!!!
jeg har visst at det har stått der,og jeg skulle se hvor lang tid det tok før han tok det,men nei da,jeg tok det selv i stad!!!

ORIGINAL: mimime

nå er det visst min tur til å klage litt her... gutter er så jæ...lite forståelsesfulle!!!
jeg går å rydder opp etter han hele j..dagen,mens han bare sitter på rævva å kikker på meg. sier han skal ta det da, men når blir det??
til neste år???

åh...jeg blir så sint!!!!!!!!!!!!!

hvorfor er det så vanskeli å forstå at ting er tungt noen dager, når man går gravid??
og at vi faktisk trenger hjelp litt innimellom..
og at det kjennes ut som om man har tredd låra nedi tøffla,gjør jo ikke saken noe bedre.
var å kjøpte inn resten av baby tingene i sverige i går,og når jeg kom hjem igjen var det nesten et ork for han å bære det ut av bilen..arg!!! blei så sint,at jeg gjorde det selv.'var ikke akkurat lett å bære stellebordet opp i 2 etg alene..
men jeg klarte det selv med noen banneord på veien[8D]

hm...noen ganger kunne jeg vrengt øra på han asså!!!!!

Unnskyld meg. Lot han deg (gravid?) bære opp et stellebord alene?

ORIGINAL: Lille My80

jupp..jeg er snart 33 uker på vei,og jeg bærte opp stellekommoden alene i går--på trass riktignok!!!

jupp..i går blei jeg så sint at jeg tok stellekommoden opp i 2 etg alene.

Back
Topp