Ufff. Tung dag....

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Sambo jobber i dag fra kl 0830 til hvertfall 2200 i kveld.. I går skadet guttungen foten, jeg har tatt han i hele natt, og han har ikke sovet så veldig godt nej... og har så vondt at han nekter å gå på den, så må bæres over alt, og vil helste sitt på fang og kose, noe som etter en stund blir litt vondt når magen er der... Ringte til legevakten i dagtidelig og de skulle ringe når de kom til her vi bor( er en legevaktbåt, som har vakt over hele ryfylket) jeg snakte med legen kl 0930 og kl 1630 ringte jeg igjen fordi jeg trodde de hadde glemt oss... Dt hadde de ikke, men kom ikke enda på en stund... Nå er kreftene helt borte og tårene fyller øynene.. Føler meg så misslykket som ikke har krefter til en slik dag:/ håper legevakten ringer snart, å vi ikke må vente til etter legge tiden til ungene:/ heldivis har jeg en flott svigerinne som nabo og hun skal lage tacosuppe til helegjengen, så skal snart til de:) har vært der en del i dag så eldste har hatt noen å leke med:)

Uff det hørtes slitsomt ut.. du er absolutt ikke mislykka! Syns du er beintøff jeg!
Krysser fingre og tær for av den båten kommer snart.
Godt med snille naboer :)

Ja er godt med snill svigerinne, kjenner jo ikke noen her enda... Kjenner jeg savner veldig å bo nær familie på slike dager... Nå har erik sovnet på benken stakar... Tar nok på med så masse smerter...

Huff, det hørtes tøft ut :/ God bedring til gutten din, håper det kan smake med litt suppe da :)

Nå aitter vi i bilen utenfor legevktbåten og venter på tur, så ja har vært mye venting i dag:/

Huff, så seint!! Er det ikke litt skummelt og bo på en plass uten legevakt? Hva gjør dere om det skjer noe akutt?

Hvis det er noe akutt komme båten med en gang, så er ikke så ille, eller så kommer de med hellikopter... Jg er ny her da, men svigeerinnen min sa at hun hadde aldri opplevd at det tar så lang tid... Dt gikk fint hos legen da, og nå er gutten lagt:)

Back
Topp