Ufff... sitter her med

linusgullet <3

Elsker forumet
dårlig samvittihet! har passet sønnen til en veninne nå, i 2mnd, altså som dagmamma... i 8,5 t om dagen,og vi avtalt at jeg skulle få 250kr dagen. første mnd så fikk jeg 4000 kr for 16 dager, som er rett!

i desember passet jeg han i 7 dager, så da skulle jeg hatt 1750kr, da jeg sjekket på kontoen min i dag, så jeg at jeg bare hadde fått 750 kr... regner med a tdet bare har gått litt fort da hun overførte, og at det er derfor det ble feil, så jeg sendte henne en mld om dette

"hei .....! ser du har overført penger fordesember, og det er overført 750kr.. skulle det ikke vært 1750?
mvh ....[:D]"

syns dere det var frekkt av meg?! sendte mld akkuratt, så har ikke fått svar...

ok, føler bare det er litt ekkelt, siden det er en veninne liksom.. men fikk svar nå... hu hadde tellt feil... så da sendte jeg hvilke dager jeg hadde hatt han... så da er det bare å vente på svar igjen!

liker ikke sånt jeg! er heldigvis bare 1mnd t han begynner i barnehage...

hvordan gikk det videre??

ORIGINAL: StineogLeah

Nei, det er ikke frekt av deg![:)]
Rett skal være rett[;)]

Helt enig!! Du ska da ha noe å leve for du også!![;)]

da fikk jeg mld igjen:) og hu beklaget at hu hadde gjort feil! hu hadde bare notert at jeg hadde hatt han 3dager,derfor jeg fikk så lite, skulle fikse det når hu var ferdig på jobb[:)]

deilig at hu så det var hu som hadde gjort feil! følte meg litt dum når hu spurte hvor mange dager jeg mente jeg hadde hatt han nemlig! ehe..

men det var bra da!! Så fint at det ordnet seg!

Nei det er ikke frekt. Man skal da få det man har blitt enige om selv om man er venninner.

hehe! klart det ikke var frekt! var jo helt sikkert en feil bare siden det bare manglet ett tall så du må jo si ifra da hun sikkert ikke merket det selv[;)]

Back
Topp