Uffameien.....

ella1

Gift med forumet
Da har "hode i doskåla"nådd oss også[:'(]
sambo ligger o brøler på badet,...uff-dette blir en bra helg føler jeg....da er det vel ikke lenge til jeg bosetter meg på badet og! Damn assa!!

Noen triks for å ikke bli smitta,eller det er for seint kanskje[8D]

ORIGINAL: Frk.Mamma

hahahhaa sorry at jeg ler men høres skikkelig teit ut. "sambo ligger og brøler på badet" hahaha

syntes det hørtes litt bedre ut enn,"ligger å spyr som faan" hehe[;)]

ORIGINAL: ella1

hahahhaa sorry at jeg ler men høres skikkelig teit ut. "sambo ligger og brøler på badet" hahaha

syntes det hørtes litt bedre ut enn,"ligger å spyr som faan" hehe[;)]

hehe ja men det værste var egentlig at jeg så og hørte det for meg haha[:D]

uff da[8D] jeg lover deg,det er ikke mye hyggelig å høre på..tv på full guffe[;)]

Åååh, så kjedelig.. [:'(] Men godt dere blir ferdig før påske.. God bedring[:)]

Huff da.. Håper du slipper å bli smittet og at han blir snart frisk. Når jeg får det så drikker jeg blåbærsaft og spiser hermetiske fersken. Det eneste magen faktisk holder på. Da blir jeg fort frisk igjen hvertfall[:)]

Her lå sambo nettopp med full omgangssyke i 3 døgn.. Men jeg skulle IKKE bli smittet, så vi lå på hvert vårt rom, og uten nærkontakt.. samt han la klærne rett i vaskemaskinen etter bruk(samt håndduker) og jeg ble faktisk ikke smitta [:D]

ORIGINAL: ella1

Da har "hode i doskåla"nådd oss også[:'(]
sambo ligger o brøler på badet,...uff-dette blir en bra helg føler jeg....da er det vel ikke lenge til jeg bosetter meg på badet og! Damn assa!!

Noen triks for å ikke bli smitta,eller det er for seint kanskje[8D]

VÆÆ!
Å det er så grusomt! Sååå slitsomt!
hadde det for 3 uker sia, begge to samtidig!
Håndvask og kontakt er nok alfaogomega. Drikk biola oxo..! Håper du slipper!!!

Back
Topp