Uffabeth!!

forvirretmor

Gift med forumet
Du gir meg gode følelser!emoticon  Du får meg til å le opp til flere ganger hver dagemoticon

Mens hun hadde en egen tråd, kan jeg skrive litt jeg også. Jeg husker da du kom inn på forumet her, da var du jo såååå snill og hadde ikke så mange meninger om ting. Hva skjedde? Ble du BV'ifisert?

Nå tenker jeg at det kan jo ikke være meg du refererer til,for jeg har jo alltid hatt meninger om alt... Eller,var det det jeg ikke hadde? Nå er jeg forvirretemoticon

Så bra! Alltid hyggelig å være til glede:) Du gir meg også gode følelser. Fordi du er vakker og intelligent.

IsThaBeth skrev:
Så bra! Alltid hyggelig å være til glede:) Du gir meg også gode følelser. Fordi du er vakker og intelligent.

emoticon

Labambie skrev:
Mens hun hadde en egen tråd, kan jeg skrive litt jeg også. Jeg husker da du kom inn på forumet her, da var du jo såååå snill og hadde ikke så mange meninger om ting. Hva skjedde? Ble du BV'ifisert?

Jeg eller forvirretmor?

IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:

Jeg eller forvirretmor?

Du ja. Husker godt den tråden om hva man heter så svarter du så søtt "himmellegene + engelsk dronning.

Labambie skrev:
IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:

Jeg eller forvirretmor?

Du ja. Husker godt den tråden om hva man heter så svarter du så søtt "himmellegene + engelsk dronning.

Haha, da hadde jeg allerede vært her en stund. I begynnelsen skrev jeg ikke noe, så begynte jeg å skrive. Da gikk jeg rett i klinsj og uoverstemmelser med smartassen i en tråd, Juliette i en annen, Bouncy i en fjerde, og Lissyjane i en femte, qualitas i en sjette, osv. Så jeg var nok ikke så forsiktig. Men så begynte jeg etterhvert å ordlegge meg mer diplomatisk, så det var sikkert da du oppdaget meg. Men den siste tiden har jeg blitt litt av en bitch, om jeg skal si det selv. Så, da vet jeg ikke helt hva som har skjedd. Kanskje Bv-ifisert eller hva du kalte det :) . En ting er i hvertfall sikkert, jeg himlet med øynene av folk som hadde over trehundre innlegg... Lurte på om de ikke hadde noe liv. Nå bor jeg her selv. 

Labambie skrev:
IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:

Jeg eller forvirretmor?

Sky-Anne 8)  (seffersen på engelsk "skaiææn" :D)

IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:
IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:

Jeg eller forvirretmor?

Haha, da hadde jeg allerede vært her en stund. I begynnelsen skrev jeg ikke noe, så begynte jeg å skrive.Da gikk jeg rett i klinsj og uoverstemmelser med smartassen i en tråd, Juliette i en annen, Bouncy i en fjerde, og Lissyjane i en femte, qualitas i en sjette, osv. Så jeg var nok ikke så forsiktig. Men så begynte jeg etterhvert å ordlegge meg mer diplomatisk, så det var sikkert da du oppdaget meg. Men den siste tiden har jeg blitt litt av en bitch, om jeg skal si det selv. Så, da vet jeg ikke helt hva som har skjedd. Kanskje Bv-ifisert eller hva du kalte det :) . En ting er i hvertfall sikkert, jeg himlet med øynene av folk som hadde over trehundre innlegg... Lurte på om de ikke hadde noe liv. Nå bor jeg her selv. 

emoticon

Husker du ikke hvilken tråd det var, eller hva det var om? :D

Tror kanskje vi har fått BV i fiseringen ja.

©Smartass skrev:
IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:
IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:

Jeg eller forvirretmor?

Haha, da hadde jeg allerede vært her en stund. I begynnelsen skrev jeg ikke noe, så begynte jeg å skrive.Da gikk jeg rett i klinsj og uoverstemmelser med smartassen i en tråd, Juliette i en annen, Bouncy i en fjerde, og Lissyjane i en femte, qualitas i en sjette, osv. Så jeg var nok ikke så forsiktig. Men så begynte jeg etterhvert å ordlegge meg mer diplomatisk, så det var sikkert da du oppdaget meg. Men den siste tiden har jeg blitt litt av en bitch, om jeg skal si det selv. Så, da vet jeg ikke helt hva som har skjedd. Kanskje Bv-ifisert eller hva du kalte det :) . En ting er i hvertfall sikkert, jeg himlet med øynene av folk som hadde over trehundre innlegg... Lurte på om de ikke hadde noe liv. Nå bor jeg her selv. 

emoticon

Husker du ikke hvilken tråd det var, eller hva det var om? :D

Tror kanskje vi har fått BV i fiseringen ja.

Kjære smartass, det var ikke bare i èn tråd, det var i flere. Jeg syntes du var slem og mobbet meg. Nå derimot, har jeg bv i fiseringen og deg i hjertet. 

IsThaBeth skrev:

Kjære smartass, det var ikke bare i èn tråd, det var i flere. Jeg syntes du var slem og mobbet meg. Nå derimot, har jeg bv i fiseringen og deg i hjertet. 

Åh, men det var bare fordi du var så wannabe-provoserende :P

Så ble kjerra di støli, og jeg tok deg under min wing. <3

©Smartass skrev:
IsThaBeth skrev:

Åh, men det var bare fordi du var så wannabe-provoserende :P

Så ble kjerra di støli, og jeg tok deg under min wing. <3

Det var faktisk et par timer FØR den ble stjålet du viste meg vennlighet

Back
Topp