UFF!!

Mari3

Elsker forumet
Må bare fortelle dere at ikke så langt fra der hvor vi bor så er det en grå kassa bil med 2 utenlandske personer inni som prøver logge til seg barn uten for skolene.

Synes det begynner å bli mye slikt nå. så vi bør nok følge ekstra godt med gullene våre. Vi har fortalt det til barna våre at stopper det fremede biler så gå/spring og alt godt som dere blir tilbydd er farleg så lenge det ikke er fra oss foreldre

Så utrolig ekkelt!!!! Forstår ikke helt hva det at de var utenlandsk hadde med saken og gjøre da men. ( så sant det ikke er som en konkret advarsel såklart)

Man må bare lære barna sine så tidlig som mulig at man ikke snakker med fremmede, og rett og slett være ganske ærlig og forklare de det at ikke alle mennesker har gode intensjoner og at noen faktisk vil gjøre fæle ting med barn. Uff det er så ekkelt at jeg får frysninger bare av å skrive om det!

Det er en konkret advarsel. dette er ikke første gangen at det har blitt oppservert slike ting rundt her og når det skjer her så kan det fort hende det skjer andre plasser også. dette er jo faktisk små plasser. og at de var utenlandske var en opplysning denne gangen vet ikke hvordan det var de foregående gangene. men for ca 1 år siden så var det også en bil som dro rundt her men plutselig så var den oppserverte på sunnmøre og trøndelag så de forflytter seg fort. så vær obs. snakk med barna deres dere som har store nok barn. Ikke noe rasistisk ut sagn altså[;)]

SKU VÆRT SKUDDPREMIE PÅ DISSE IDIOTENE[:@][:@]Det er kjempeekkelt og skummelt synes jeg.Jeg kommer til å fortelle barna mine akkurat det som er saken og ikke legge skjul på det.Det skal virkelig skremme dem sånn at de alltid tar sine forhåndsregler.På Oprah så hadde de et show om hvordan man kan lære barn og beskytte seg selv.Kjempeeffektivt som jeg kommer til å vise mine barn så fort det blir aktuelt.Er ikke lenge siden det kjørte rundt en jævel i området her og lokket med seg barn heller.GRUSOMT[&:]

Jeg synes det er så skummelt altså. Jeg har sagt til jentene at de aldri må finne på å sitte på med fremmede. Men om de hører etter og gjør som mamma sier er noe annet!

Hørte om ei dame som også var veldig redd for at barna hennes skulle bli med fremmede, så hun hyrte inn en litt suspekt litt sånn motorsykkelgjeng dude, for å lokke barna sine. Hun krysset fingrene for at barna ikke ville bli med mannen, men det gikk ikke lang tid så kom mannen på døra og sa at han hadde noen barn i bila si han [&:]

Huff...

Back
Topp