Uff!

linusisvingen

Forumet er livet
Nora datt ned fra sofaen!!! Hun satt attmed meg og jeg holdt på med noe på dataen, og ble vel litt for oppslukt. plutselig høret jeg bare BANG etterfulgt av et vræææææl!!! Stakkars jenta mi og dumme dumme meg som ikke fulgte skikkelig med!!!!!!! vel, en gang måtte jo bli den første[:o] Huff er helt skjelven enda jeg![:(]

huff stakkars

Uff, d er så ekkelt!!! Heldigvis er ikke sofaer så høye!!

Elisa å datt i gulvet på lekeland. Jeg satt henne på en gåbil og skulle ta bilde av henne. Rakk så vidt borti henne før hun deisa i gulvet.. 

å stakkars liten da...forhåpentligvis blir de mer redde og skvetter mer enn det gjør vondt!

har skjedd her og.. ekkelt sånn,man blir jo heilt skjelven. men som oftest så tåler de det[;)]

ORIGINAL: *Olivias mamma*

å stakkars liten da...forhåpentligvis blir de mer redde og skvetter mer enn det gjør vondt!

ORIGINAL: gravid med nr. 3

huff stakkars

ORIGINAL: *Olivias mamma*

ORIGINAL: ms.olsen87

har skjedd her og.. ekkelt sånn,man blir jo heilt skjelven. men som oftest så tåler de det[;)]

de blir så hardføre atte!! [;)]

ORIGINAL: gravid med nr. 3

huff stakkars

Ikke kjekt når det skjer.
Her deiser hun i golvet rett som det er, krabber rundt og opp til bordkanten, og så tipper hun rett bak i parketten.
[X(] men jeg kan jo ikke stå som en hauk på henne heller, hun gråter noen ganger, andre ganger leker hun viderre [:)]

Back
Topp