uff!!

Milla-84

Flørter med forumet
i dag låste det seg helt for meg, tårene triller og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!
jeg har fått to helt nydelige perfekte barn og jeg vil gjerne ha en til om ikke lenge men det vil ikke mannen min. pakket ned mammaklærne jeg har brukt i de siste 2 åra da jeg fikk god gutten 28 august 04 og god jenta kom 29 august 05...for hvert plagg jeg tok i så fikk det til å føle meg tom.
tanken på det at jeg alrdi vil føle at noe vokser i meg og jeg kjenner det sparker og beveger seg og for å ikke snakke om når barnet hikker så rant tårene bare mer og mer...
litt deprimremt om dagene kan du si og dette gjorde jo susen mener jeg!! nå sitter jeg jo å bare gråter..
litt hjelp å få der ute??

huff, den følelsen må være vond kan jeg tenke meg..
prøv kansje å tenk at dere skal ikke ha flere barn på en stund, men hva dere tenker om det om noen år kan jo forandre seg..
Kansje lett for meg og si, men tanken har streifet meg også..tenk når vi er ferdige, og vite at jeg aldri skal oppleve å være gravid mere.

masse trøste klemmer til deg

Så masse fine babyklær gjør ikke saken bedre..

husk det er fort gjort når buksa er borte hehe[:D]

fort gjordt skal være sikkert å vist ja.. for første mann kom til å med på p-piller... he he
men nå hard et seg sånn at min mamm er da over 40 og jeg er bare i 20 årsalderen..
men jeg vil ha flere barn fordet...
trodde det skulle bli litt av et slit med to helt små men det går fantastisk bra.. nesten litt skremt over hvor fint det går jeg altså..
får bare ikke håpe at kællen steriliserer seg for da kan det vel hende etterhvert at det kommer en til.. bare tanken på å kjenne liv igjen i magen så blir jeg helt rar i kroppen..
mine to barn hadde også navlestrengen rundt halsen når de ble født...lillemor var helt blå og pustet nesten ikke hun heller.. fikk et ordentlig dunk i ryggen slik at hun måtte dra inn luft så kom det et ordentlig hyl..det er det beste jeg noen gang har hørt og tårene sprutet hos meg...den natten der satt jeg med henne i armene hele tiden og fikk ikke gjordt noe annet enn å gråte over å se mitt andre nydelige barn i mine armer og at hun var velskapt.. har nemlig ei veninde som fikk en liten gutt dagen etter med sikkelig åpen gane og greier..de skal vits igjennom mye.første operasjon er allerede når guttungen er 3 måneder så vi som har fått velskapte barn og er hele skal være lykkeluig over det.

Du har det jo ikke travelt,og pappan er jo lenge til god og fruktbar![;)]
Så kos deg med de to små du har...
Plutselig om 2-3-4 år så kanskje papp'n syns det er greit igjen!!![8D]

Skjønner at du vil ha flere barn, men tenk også på hvor heldig du er! Noen sliter og får aldri barn. Jeg er også heldig, jeg har fått et barn, som vi måtte slite for å få. Jeg vet også at jeg aldri får igjen den følelsen av å bære fram et barn, sparkene.... Er så takknemlig for lille Frida! Hvis du ikke er så altfor gammel, er det jo ennå ikke forsent![:D] Dette er ikke ment som noen klage på deg mamma til to små, ville bare at du skulle glede deg over de to små du har og ikke det barnet du ikke har. Det var neppe dette innlegget du ønsket deg. Er sikker på at du er en super mor for dine to små. Jeg vet med sikkerhet at jeg aldri får flere barn[:(]

Back
Topp