uff.....

nurke

Flørter med forumet
Nå er jeg dritt lei. Var til legen i dag på kontroll og mest forde det er hud som henger sammen dær nede etter at jeg sydd etter fødselen.
Og legen mente at det kom til å myke seg opp, så jeg fikk vente å se i en til to månder til! Uff!!!! Det er 10 uker siden fødselen og vi får ikke til å ha sex pga det der. For det er for trangt og da kommer kan ikke inn i meg. OG det gjør vondt når vi prøver, og nå skal jeg vente enda lengere!!!!
Er sjikkelig lei meg nå... vill jo så gjerne ha ordentlig sex med min kjære. Selv om vi har sex på alle andre måter så blir jo ikke det det samme.
 
Føler at jeg ikke er bra nokk for sambo når jeg ikke kan gi han ordentlig sex. Er redd for at han finner seg en annen når vi må vente så lenge.
Selv om han sier at det viktigste er at vi har hverandre og at han klarer å vente og ikke kommer til å finne seg noen andre å ha sex med.
 
Hva skal jeg gjøre da>? har ikke noe tro på at det ordner seg der nede vad å vente.....
 
Herregud du må ikke tenke på at han finner seg en annen...
Bare for at han må vente?da er han ikke verdt å være sammen med...men som han sier skal han ikke gjøre det...gå til en ordentli gynekolog og sjekk det ut...
 
Kan jeg bare bestille meg time til en gynekolog da?
Legen min sa at viss jeg ikke ble bra etter 1 til 2 månder så skulle hun hennvise meg til en gynekolog.
Men det er jo så lenge å vente!
 
Back
Topp