uff

teba

Gift med forumet
har vert i selskap og nå føler eg meg som ei stappa julepølse..magen står i spreng her...[:)]...og meir mat vil eg ha[8|][8|]...skal gå å lage meg pastasalat,litt ikveld og resten imårå når eg skal begynne å jobbe igjen etter ferien...[:(][:(][:(]..har ikkje det minste lyst til å begynne[:(]..nesten så eg h åper at eg skal bli "sjuke",...

Har jobbet to uker etter min ferie jeg nå..men hadde ikke lyst å begynne igjen jeg heller!! Synes fortsatt det er litt tungt til tider..så jeg bare lurer på åssen det blir i vinter når det blir mørkere og jeg får lengre vei til jobb (flytter snart) *sukk* [:'(]

Men neste uke skal det gå greit å komme seg opp og på jobb..har ULtime på torsdag..ønsk oss lykke til! [:D]

lykke til..er så spennande!!! [:D] du oppdaterer oss vel

Ja, det kan du være sikker på! Gleder meg sånn at jeg kommer vel til å legge inn annonse i avisa..hehe [:D]

Åh, jeg vet akkurat hvordan du føler det... Begynte å jobbe igjen denne uka jeg også, og det var direkte pess om jeg får si det rett ut. Syns det var tungt før jeg gikk ut i ferie også, men det var mye tyngre nå syns jeg. Jobber på sykehjem , og ikke akkurat mangel på arbeidsoppgaver eller lite å gjøre. Og den varmen!!!!!!!!! Skal ikke klage på penværet altså, men den tar nesten knekken på meg om dagen... Så jeg er vel en av de få som faktisk ser litt fram mot høsten og noe svalere luft. Men til uka har jeg bare 3 dager som jeg skal jobbe, med fri annenhver dag, og med UL på onsdag, så denne ser jeg fram til![:D]

ORIGINAL: tweety78

Åh, jeg vet akkurat hvordan du føler det... Begynte å jobbe igjen denne uka jeg også, og det var direkte pess om jeg får si det rett ut. Syns det var tungt før jeg gikk ut i ferie også, men det var mye tyngre nå syns jeg. Jobber på sykehjem , og ikke akkurat mangel på arbeidsoppgaver eller lite å gjøre. Og den varmen!!!!!!!!! Skal ikke klage på penværet altså, men den tar nesten knekken på meg om dagen... Så jeg er vel en av de få som faktisk ser litt fram mot høsten og noe svalere luft. Men til uka har jeg bare 3 dager som jeg skal jobbe, med fri annenhver dag, og med UL på onsdag, så denne ser jeg fram til![:D]

Me TOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
Høsten kom.......
Klarer ikke den varmen her lengre....
Blir så siiiiiiiinnnnssssyktt svimmel av det så det er helt j*****.......
Skal begynne på jobb etter ferien[:'(] på onsdag...
Gruer meg.
Holdt på å svime av 2 ganger siste arbeidsdagen så det her blir GØY.... BBBBBLLLLLLLLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(][:(][:(]

Back
Topp