UFF

cruella24

Glad i forumet
Kor eg gruer meg tel åsså fære tel legen idag.....har gått ned 3 kg på ei uka.....og eg har bare 2 uker igjen te eg har termin....kan legen sende meg tel sykehuset når eg har gått så mye ned i vekt på såpass lita tid? åsså grua eg meg tel imorra for da skal min kjære på operasjons bordet.....tenk om eg får rier når han ligger der da.....hjelp...

Hilsen ei som er altfor lite hær...

Skjønner at du er litt engstelig, men må ikke bekymre deg sånn. Det årner seg, vettu!!! Har du noen som helst ide om hvorfor du har gått ned i vekt den siste uka, forresten? Har babyen vokst bra fram til nå, og har du hatt mye vann i kroppen som nå begynner å forsvinne ut??? Vet at det er vanlig at vekta flater ut på slutten, men vektnedgang er vel ikke like forventet...

Har ingen ide om keffør eg har gått ned i vekt....eg spiser når eg har løst på mat så eg trur ikke det kan være det og eg har hatt vann i kroppen men det har liksom vært stabil den siste tia..og bebisen vårres den har jo vokst som den ska så eg har ikke peiling på ka det kan være for noe....men men får bare vente å ka legen min sier sienere idag.

Hm, bra du skal til legen i dag da!
kjenner du liv i magen da?
Behøver ikke på noen måte ramme babyen fordet om du er gått ned i vekt, men få legen til å undersøke......slipper du å bekymre deg.

Hvor er du fra?

eg kjenner liv i magen ja....noen dager mer enn andre dager men det er absolutt liv der:) Eg får bare vente å se så får eg høre ka legen sier når eg kommer dit.

eg kommer ifra Mo i rana men bor på nøtterøy...

Vi vordende mødre bekymrer oss alltid når det er noe som er utenfor normalen...
Men hvor mange ganger har ikke jordmor sagt at det ikke er noe fasitsvar på
en eneste fødsel eller et eneste svangerskap??? så vi må høre litt på det tror jeg...

Håper det ikke er noe iveien selv om du har gått ned i vekt, den lille babyen din har
det sikkert godt og trygt i mammas mage!![:)]

Lykke til til legen.

så lenge det er liv og du ikke har vondt så er alt sikker bra med babyen din imagen........men legen kan sikkert svare deg.
Mo i Rana her også, syntes at det klinga sånn på dialekten du skrev......

på siste kontroll jeg var så hadde jeg gått to kilo, jordmora sa at det var like normalt og gå opp som om å gå ned så lenge baby`en har det bra... og ut ifra at man kjenner liv hver dag og målene(symfyse) er normalt så er det ikke noe å bekymre seg for, sa hun til meg...
Skjønner godt bekrymringen din og ikke minst nå som mannen din skal opereres....
Når har du termin forrresten?
Lykke til ihvertfall!!![;)]

ORIGINAL: Pia81

Vi vordende mødre bekymrer oss alltid når det er noe som er utenfor normalen...
Men hvor mange ganger har ikke jordmor sagt at det ikke er noe fasitsvar på
en eneste fødsel eller et eneste svangerskap??? så vi må høre litt på det tror jeg...

Håper det ikke er noe iveien selv om du har gått ned i vekt, den lille babyen din har
det sikkert godt og trygt i mammas mage!![:)]

Lykke til til legen.

signerer

Vi satser på at alt er bra:) og alt er sikkert bra der åsså bare eg som bekymrer meg litt pga at eg har gått ned i vekt på så kort tid.
Så arti da Gira.. Mo i rana er en kjempe koseli by savner faktisk den byen og eg.....har masse venner der og familie.... har ingen hær som eg kan vise fram bebisen til når den kommer ut:(

Min UL termin er satt tel den 21. Juni ale 82

Eg vil takke for alle svar som eg fikk.....no skal eg ordne meg å fære te legen så får vi høre ka han sier for noe. Ha en fortsatt  fin dag jenter.

Back
Topp