babyT
Forumet er livet
Jeg er for tiden sykmeldt pga senebetennelse i rygg, nakke og skulder. Er helt stiv og det verker hele tiden. Har visst gått og spent kroppen lenge uten å være klar over det. For ei uke siden sa fysioterapeuten at hun ikke kunne gjøre mer før jeg fikk prøvd å ordna opp i det som plagde meg og dermed forårsaker spenningene. Når jeg tenker meg om så har jeg nok gått i spenn helt siden vi sendte søknaden om icsi for litt over 4 mnd siden, og ekstra de to siste mnd mens vi venta på å høre om kromosomprøvene var ok. Så oppstod en vanskelig situasjon på jobb og BANG; senebetennelse.
Blir visst langt dette så jeg skal komme til poenget; Nå som vi har fått alle prøvesvar og vi også har fått beskjed om at vi skal få starte etter neste mens så burde jeg jo være overlykkelig og spenningene burde jo slippe taket. I stedet føler jeg meg som en ballong som noen har sluppet lufta ut av. Orker ingenting og spenningene føles ekstra ille... Føler meg liten og alene, selv om jeg burde være glad. Misforstå meg rett; jeg ER glad, men samtidig helt tappa for energi.
Blir visst langt dette så jeg skal komme til poenget; Nå som vi har fått alle prøvesvar og vi også har fått beskjed om at vi skal få starte etter neste mens så burde jeg jo være overlykkelig og spenningene burde jo slippe taket. I stedet føler jeg meg som en ballong som noen har sluppet lufta ut av. Orker ingenting og spenningene føles ekstra ille... Føler meg liten og alene, selv om jeg burde være glad. Misforstå meg rett; jeg ER glad, men samtidig helt tappa for energi.