Uff!!!

Line82

Betatt av forumet
Min lille gutt har fått kolikk, og holder det gående om kvelden og natten.. ikke noe kjekt å se at han har det så ondt.. Han virker sulten hele tiden, men når jeg gir han mat så får han ondt i magen igjen. Har prøvd å gi han smokk, men den vil han ikke ha i hele tatt. Bare spytter den ut igjen..
Er det noen andre her inne som har barn med kolikk og kanskje har noen lure tips på lager?? Har prøvd med sukkervann, men det virker bare sånn passe...[:(]

ORIGINAL: Line82

Min lille gutt har fått kolikk, og holder det gående om kvelden og natten.. ikke noe kjekt å se at han har det så ondt.. Han virker sulten hele tiden, men når jeg gir han mat så får han ondt i magen igjen. Har prøvd å gi han smokk, men den vil han ikke ha i hele tatt. Bare spytter den ut igjen..
Er det noen andre her inne som har barn med kolikk og kanskje har noen lure tips på lager?? Har prøvd med sukkervann, men det virker bare sånn passe...[:(]

Hei hei, uff stakars deg altså, jenta vår har ikke kolikk, men typen min hadde det da han var baby. Så vet litt om det[:D] Dra på apoteket å kjøpe minifom det hjelper, bruker det på jenta vår, pga hun er plaget med endel luft[:(] Går mye bedre, ska ha det hver dag før måltidet sitt. Ammer du eller? å gi sukkervann, hjelper også. Kok va 1 dl vann å ha i ei spiseskjee sukker[:D]

jeg ammer, og jeg gir allerede minofom, men syntes ikke det hjelper noe særlig.. får håpe det går over snart..

Uff, så trist! Og jeg som får panikk hvis han skriker en stund og jeg ikke finner ut hva det er! Mora mi sier at det kan hjelpe litt å legge ungen på venstre side en stund. Dette pga hvordan endetarmen ligger. Vet ikke om det hjelper, sønnen min har ikke kolikk, men mamma har jobbet på barsel og kuvøse tidligere, så det er kanskje noe i det?... Verdt et forsøk iallefall[8|]. Lykke til, håper det ordner seg snart!

Uff ikke bra:-( har babyen din hard avføring eller? Har du prøvd med den oppskriften med sukker og vann?? 1Dl vann å ei spiseskjee sukker. Er tanten min som spør hehe, hun jobber på Ullevål sykehus. Med sånt.

Line82

Uff ikke bra:-( har babyen din hard avføring eller? Har du prøvd med den oppskriften med sukker og vann?? 1Dl vann å ei spiseskjee sukker. Er tanten min som spør hehe, hun jobber på Ullevål sykehus. Med sånt.

takk for alle svarene.. Han har ikke hard avføring heller ganske løs. Bruker sukkervann, men det syntes jeg bare hjelper i en liten periode... jaja.. får se om det gir seg snart, eller om han holder på til det er gått tre mnd..[8|]

Back
Topp