Uff...

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Nå har jeg pokkern meg klart det igjen....

DUMPA FOR 9. GANG PÅ TEORIEN TIL BIL!!!!!

*blir så jævlig forbannet*

Kor dumt..

Du får ikke ta den muntlig??

9 ganger? uff det er kjedelig...[:)] Tror kanskje du burde prøve muntlig neste gang? Ei veninne av meg gjorde det for ho hadde strøket noen ganger og da klarte ho det..[:)]

Huff da[:(] Det er ikke noe særlig gøy. Blir ikke mer (hva er ordet) Inspirert?Tror det er det ordet.
Blir ikke mer inspirert når man bare stryker.

Sender deg en klem og håper at alle gode ting er 10

Får du vite hva du stryker påda?

Har du tatt sånn teori prøve på nettet. Så at du kan se hva du kan liksom.

Nei og nei.. det er kjedelige greier!! føler virkelig med deg der! [:(]

Gå inn på zenzor.no / com   mange av de spm der var slike lure spørsmål som det også er på teorien!! Kjempe lurt!

Ikke får man vite eksakt hva man stryker på...

Kan ikke ta den muntlig, for da stryker jeg garantert...for jeg blir så fryktelig nervøs...kaldsvetter...null konsentrasjon...

Skjønner ikke hva jeg gjør galt...har lest og terpet i månedsvis...er vel ikke meningen jeg skal ha lappen[:(][:(][:(][:(][:(]

Ånei, så kjedelig [:(] 

Vet liksom ikke helt hva jeg skal si, men du kommer til og klare det neste gang! [:)]

Ønsker deg masse lykke til og sender over en goooooood klem! [:)]

skikkelig kjipt[:@]

ORIGINAL: TMB

Så kedlig da.. Var skikkelig nervøs da jeg skulle ta den jeg også, strøyk ikke jeg da, strøyk på oppkjøringa jeg[&:]

Får du ikke vite hva du svarte feil..?? Da jeg fikk resultatlista stod det hva jeg hadde svart feil på, ikke eksakt spm.men tema..

Gå inn på http://teoritentamen.no/. Du må betale 30 kr. men det er absolutt verdt det, hjalp meg kjempemasse. Ta den om og om igjen!

Så kan du gå inn påhttp ://www.teoriproven.no/. Den er gratis.

Jeg leste nesten ingenting, bare tok disse prøvene, tror jeg hadde strøket jeg også, hvis jeg ikke hadde benyttet meg av disse prøvene.

Masse lykke til![:)]

Har tatt den du må betale for og den du finner på prove.no...står ca 7 av 10 ganger på dem[:)] Var på gråten første gnag jeg klarte den, skikkelig stolt av meg selv[:D] Er liksom ikke noe problem når jeg sitter hjemme å tar den, men med en gang jeg kommer til biltilsynet så blir jeg helt annerledes. Er akkurat som om det forventes at jeg skal klare den. Har slitt en del med enkelte skilt, samboer satt hele kvelden igår og terpet meg, og klarte til slutt alle[:D] Men når jeg skal ha eksamen, så kommer det jo søren meg ingenting om skilt[8|] Bare om bussgreier, og plassering i veien, og det sliter jeg med. Slet veldig med vikeplikt, kunne det utmerket i praksis, men slet så jævlig med å gjøre det teoretisk. Har liksom aldri vært flink i teoretiske fag på skolen heller, er avd en praktiske typen.

Gruer meg ikke for oppkjøringen, gleder meg faktisk. Må bare ha en oppfriskningstime først[:)] Har da hatt 8 kjøretimer totalt[;)] Men er ikke så vant til bykjøring akkurat, for mine foreldre har aldri tid til å øvelseskjøre når dem er i byen, så blir kun øvelseskjøring på hjemstedet mitt, hvor det ikke finnes lyskryss eller rundkjøringer[8D] Men har hatt mye kjøring med traktor og moped siden jeg var 14 år, pga jeg er oppvokst på gård, så der tror jeg at jeg står[;)]

går du tilbake å retter igjen ?????A
etter du har svart ?????

aldri gjør det !!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: •Kine•™

huff da snuppa...[:@]
så j***** surt[&:][&:]

ORIGINAL: Annicken

går du tilbake å retter igjen ?????A
etter du har svart ?????

aldri gjør det !!!!!!!!!!!!!!!!

Er du gal?[:-]

Nei, ser bare hva jeg gjør feil[;)]