uff...

mimime

Forelsket i forumet
Tror ikke sambo min har lyst på meg lengere jeg...
har jo aldri lyst på sex,er jeg heldig,så kanskje en gang i uka..
og når jeg spør hvorfor,så får jeg bare til svar at han vet ikke hvorfor!
 
føler meg stor og diger og ikke veldig deilig om dagen,og det hjelper ikke akkurat på selvtiliten at det blir sånn.
Blir litt lei meg når jeg tenker på det,han er jo veldig søt sånn ellers da.. men teker jo mitt da,når ting blir sånn[&o]
 
Da er vi to da...min samboer vil ikke heller han..han sier det er vanskelig å forklare,men at det nok er siden jeg er gravid og sånn,men han understreker at han syns ikke jeg er ekkel eller noe,han elsker meg som jeg er..men når man er gravid,har masse hormoner og lyst på sex så er det ikke så lett å slå seg til ro med at det er sånn...
Jeg vet for vårt vedkommende så blir det nok bedre når ungen er født,men det er ikke lett nå..vi hadde sex hver dag før jeg ble gravid og nå på slutten har det bare blitt mindre og mindre...Veldig frustrerende,men vi må bare slå oss til ro med at det er mange menn som er sånn og jeg er sikker på at det for ditt vedkommende ikke er for at han ikke syns noe om deg,det er nok ikke lett for dem å forklare det heller...Lykke til da...[:D]
 
Det er ikke alltid så greit at kjæresten ALLTID har lyst på heller..
 
Sukk..jeg er nå i uke 18 ca og jeg har så absolutt ingen sexlyst! ikke et lite fnugg engang.. Men kjæresten min derimot, hadde d vært opptil ham så hadde vi ikke gjort annet..[:D] Når jeg sier nei,vet jeg og SER at han blir veeeldig skuffa, så av og til av samvittighet gjør jeg det bare for at han skal ha d bra, men det er vondt og det svir...[&o].. Så dere som har økt lyst er egentlig veeldig heldig..For d er ikke så greit å være den som ikke har lyst...  [:(]
 
Back
Topp