Uff

MiaDenPia

Elsker forumet
Da er mannen reist på jobb blir vekke til onsdag/torsdag og jeg en utslitt mamma er alene med en stykk krevende storebror og 1 stykk baby ( tidvis tåkesyn og søvn mangel delux, problemer med å fokusere , heldigvis kommer min mor og sambo å skal bo her mens de pusser opp i heimen da men gruer meg noe sinnsykt til kommende uke) har kjøpt meg briller, som jeg får snart som vistnok skal hjelpe på synet og det håper jeg

Mot søvn mangelen som jeg har slitt med siden fyllefesten for flere år siden har jeg fått forskrevet vallergan av fastlegen

Hvorvidt de hjelper anrr jeg ikke men tar dem likevell

Noen andre i samme båt?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Heldigvis kommer min mor i kveld, faktisk tilbydd seg å ligge på samme rom som småen og jeg, lurer på om jeg bør takke ja eller om jeg bare skal utstyre henne med en baby call

Nja, samme båt vet jeg ikke, men er alene med 3 troll her, da mannen er bortreist på jobb;-)

Eldste trenger mye oppfølging hele dagen da han fungerer...variabelt... På skolen. Og skal kjøres og følges og hentes på aktiviteter. Mellomste er bare 4:-D og snuppa og jeg jobber desperat med å få ned produksjonen;-) tirsdag må jeg fly på dagstur til Bergen i begravelse (da blir gutta passa av en nabo)... Sånn går no dagan:-D

Bare å stå på, jeg skal definitivt hvile de dagene jeg ikke passer barnebarna mine, tenker jeg;-)

Her er jeg også alene med tre små. Mannen har vært på jobb tur siden mandag og kommer hjem nå på tirsdag, så ja merker jeg er litt sliten nå. Ser også ut som minsten har fått vannkopper:(

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Blei ikke medisin i kveld turte ikke, men mld til legekontoret om ønske om ny time,
Storebror her er 13 så liten er han ikke men har adhd så krever litt ekstra
... her jobber mannen borte to uker i året dvs mandag tom torsdag også hjemme i helgen

I år kan det bli fire pga mye å gjøre

Mn mor erher hele perioden tror jeg da de pusser opp bad

Back
Topp