Uff

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Mamma er innlagt på intensiven på feiring klinikken:( og jeg føler meg ikke i form til å bli med kjæresten hennes nedover nå.. Mn hun er jo i de beste hender der hvor all ekspertisen er ... Hun skulle egentlig hjem i dag etter tre uker på rehabilitering, ( har en sjelden lungesykdom som gjør at hun må ha medisin seks ggr pr dag og må lære seg å trene riktig osv..) meeen den gang ei... Nesten akkurat et år siden sist, da var vi på ferie å måtte rushe inn til sykehuset i Lillehammer for å få hjelp der. Rart at man er så avhengig av mammaen sin hele livet :/ savner henne sånn nå, å så vondt å være her i Trøndelag, når man helst skulle vært nær..

Huff huff. Masse god bedring til mamman din :)
Ja, vi trenger mødrene våre :)

* Lillesøster ventes 19 august *

uffda.. håper mammaen din blir fort bra igjen.. ikke noen kjekk start på helgen det der..

Hvordan går det med mamman din nå? Håper det har vært positive beskjeder siden du postet dette!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Ja heldigvis gikk det bare bra, har bare vært på hytta i helga, så har ikke hatt nett, og var så innmari kvalm i går, så tok kveld tidlig;)

Mamma kom hjem sent lørdag kveld, så dette var en 'snill' runde med hjerterytmeforstyrrelser :) håper bare hun holder seg frisk nå framover, for kjenner det blir en ekstra belastning når hun er syk og jeg er høygravid og hormonell:P

Back
Topp