Uff

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Savner å jobbe allerede... Men vet det ikke fungerer, så må vel innfinne meg med tilværelsen :< var å spiste lunsj med gutta i dag, og gleder meg allerede til neste lunsj :) jaja, dagens syt/oppdatering ;)

Ellers da? Hva skjer hos rugende damer rundt om? :)

Savner også jobben, men er ikke like lett lenger. (Jobber som pedagog i bhg) Halsbrann, bekkenvondt og med stor mage, så er man ikke like effektiv lenger ;) Så i dag leker jeg gartner i hagen og må ta noen pauser når det blir for varmt i sola.

Jepp, det nytter ikke, er jo anleggsgartner, så det funker jo ikke, mn savner det kollegiale ved å jobbe ;) leker gartner hjemme jeg også, dagens stunt er å putte basilikum planten inn i lyslykta fra i vinter :P d ble riktig stilig ;)

Jeg kjenner meg godt igjen. Hater å være hjemme, men vet at det ikke finnes noe alternativ. Det er noe med det sosiale man har med andre mennesker disse åtte timene HVER dag, som mangler. Det er koselig å kunne reise på lunsj i blandt i det minste.
Her har jeg være på besøk til en liten gutt som er tre uker i dag (og mamman hans), så da har jeg fått tilfredsstilt noe av det sosiale. I tillegg har mine foreldre vært her og hjulpet til med toåringen, så da gikk dagen fort :)

Ja d er litt rart når man må ta initiativ selv til å være sosial, og ikkeautomatisk er en del av et felleskap lengre.. Mn d går seg vel til ;)

skjønner dere, men jeg har det litt motsatt.. går å føler jg er i veien på jobb....ikke noe gøy det heller. Kunne heller holdt meg hjemme så fikk de inn folk som kunne ta i ett tak......

Ja d er litt rart når man må ta initiativ selv til å være sosial, og ikkeautomatisk er en del av et felleskap lengre.. Mn d går seg vel til ;)
Det er sant. I tillegg er jo de fleste opptatt med jobb på dagtid, så det er veldig rart synes jeg.

Back
Topp