uff

justair

Gift med forumet
Etter å ha sett bilder av meg selv i dag så er jeg overhode ikke fornøyd-ser jo ikke ut! altså kroppsmessig... for første gang kan jeg kalle meg for feit :( :( Aldri vært så stor som jeg er nå å syns IKKE det er pent, så skjønner godt at sambo ikke tenner på meg(noe jeg ikke tror han gjør siden det ikke blir sex på oss)... å så er det så j.... vanskeli å gå ned i vekt... har jo kuttet ut brus, godteri, juice, sukkerholdig saft, potet, ris og pasta.... spiser lite men ofte. Som pålegg går det i enten leverpostei, kalkunfilet eller kyllingfilet, å baker selv grove brød. Til middag spiser jeg mest grønnsaker(brokkoli og blomkål, noen ganger rosenkål)... eller evt salat... spiser heller ikke mye rømme eller sauser... og går som regel 2 timer hver dag(får ikke helt til å jogge pga halebene)... men vekta står i ro :(

Er ikke fornøyd jeg heller!!! Har ca 10kg som skal bort.
Jeg har gått på Grete Roede kurs tidligere, så jeg tenkte å finne fram bøkene.

Du kan jo prøve en periode å veie maten du spiser og bruke Grete Roede på nett. Den vektklubben er gratis.

Jeg ¨må være flinkere å gå tur, så spiser jeg litt for mye godteri...

Uff, så kjedelig... jeg vet ærlig talt ikke hvordan det er.. jeg har alltid vært lita og nett og har aldri trengt å slanke meg.. begynte å gå opp i vekt da jeg slutta å røyke og bekka 30 år, men det var jo til å leve med..
for meg har det alltid vært omvendt..jeg har nesten alltid veid for lite og har hatt lyst til å gå opp i vekt. Jammen ikke lett hverken den ene el andre veien.
Det høres ut som du er veldig flink Justair, så ønsker deg lykke til videre :)

skal gå ned 19 kg jeg... :(

takk for tipse, skal sjekke ut :)
Men det klarer du!!! :-)
Jeg gikk ned neste 20kg for 2,5 år siden. Spiste mindre porsjoner, ingen trim.

Men det klarer du!!! :)
Jeg gikk ned neste 20kg for 2,5 år siden. Spiste mindre porsjoner, ingen trim.
sant? :O
Oy, da var du flink:) hvor frt gikk det før du begynte gå ned? for har gjort slik jeg gjør nå i 7 uker uten å ha gått ned....

Gikk ned ganske langsomt, tror jeg brukte 6-7 mnd.
Men ammer du? For da har jeg hørt flere som sier det er vanskelig å gå ned.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Det er vanskelig å gå ned når man ammer, både sist gang og denne har jeg gått opp i vekt mens jeg ammet. Men med nummer en måtte jeg avslutte da han var seks mnd og da gikk det fort nedover selv om jeg spiste ganske likt, kanskje litt mindre.

Gikk ned ganske langsomt, tror jeg brukte 6-7 mnd.
Men ammer du? For da har jeg hørt flere som sier det er vanskelig å gå ned.

ammer ikke nei, fikk jo ikke melk(er vist ikke en selfølge å få melk:( )

De fleste jeg vet om de raste ned i vekt da de ammet siden det brukes så mye for å produsere melk.... men er vel veldig induviduelt da og kommer an på hvor god forbrenning man har, hvor mye man ammer, hvor mye eller hva man spiser og hvor mye man er i aktivitet....

Jeg amma ikke storebror. Og han var vel 1 år før jeg begynte å gå ned de 20kg. Gikk jo ned en del rett etter fødsel først. Men skriv ned og vei alt du spiser, det kan være god hjelp.

Anbefaler shape up appen om du har smarttelefon, den er veldig grei, og mobilen er jo stort sett alltid med.
Eg har gått ned mange kg fleire gangar uten å trene. Hugs at kost er 80-90%, mens trening berre 10-20%:)

Back
Topp